Мережа гастромаркетів Winetime випустила дебютні облігації на суму 400 млн грн

Мережа гастромаркетів Winetime випустила дебютні облігації на суму 400 млн грн

Усього випущено 4 тис облігацій номіналом 100 тис кожна

6 листопада Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку України (НКЦПФР) зареєструвала дебютний випуск відсоткових незабезпечених облігацій серії "А" ТОВ "ТС Плюс" (Київ) – мережі гастромаркетів Winetime, підконтрольної ПАТ "Аснова Холдинг".

Інші умови випуску поки що не розкриваються.

У звіті ТОВ "ТС Плюс" за 2022 рік та інформації на сайті вказується, що компанія має три основні напрямки: рітейл – мережа з 35 гастромаркетів Winetime, що розвивається з 2010 року, загальною площею понад 9 тис. кв. м у 15 регіонах та інтернет магазин, алкогольна дистрибуція у 9 регіонах та здача в оренду власних приміщень у Києві.

За підсумками 2022 року виторг компанії скоротився на 8,6% – до 1 млрд 304,83 млн грн, тоді як чистий прибуток зріс у 5,6 разу – до 40,79 млн грн.

У компанії наголошують, що однією з найважливіших проблем, що стоять перед підприємством, є проблема фінансування господарської діяльності, вирішити яку планується за рахунок побудови оптимальної структури джерел фінансування та пошуку шляхів оптимального залучення капіталу. Дефіцит поточної ліквідності компанія оцінювала на кінець минулого року 83,71 млн грн.

На 30 червня цього року кінцевими бенефіціарами ТОВ "ТС Плюс" виступали члени наглядової ради "Аснова Холдинг" Олег Баришевський, Анатолій Строган та Максим Сафонов - по 20,7261%.

Читайте також