Продуктовий бізнес Alibaba вартістю до $39 млрд готується до IPO у Гонконгу

Продуктовий бізнес Alibaba вартістю до $39 млрд готується до IPO у Гонконгу

CICC та Morgan Stanley працюють з Freshippo над потенційним IPO

Freshippo, мережа продуктових магазинів Alibaba Group Holding Ltd., відома продажем приготовлених омарів та окунів, свіжообраних з акваріумів у магазині, розпочала підготовку до первинного публічного розміщення акцій у Гонконгу.

За словами джерел видання Bloomberg, компанія працює з банками, включаючи China International Capital Corp. та Morgan Stanley, щоб допомогти підготуватися до першого продажу акцій підрозділу, відомого китайською мовою як Hema. План все ще знаходиться на ранній стадії, і лістинг може відбутися не раніше, ніж наступного року або пізніше.

Обсяг IPO Freshippo та його цільова оцінка досі обговорюються. У січні 2022 року Freshippo розглядала можливість залучення коштів на суму $10 млрд. З того часу оцінки приватних компаній у всьому світі впали через падіння акцій, а інвестори почали уникати більш ризикованих активів.

Обговорення продовжуються, і деталі IPO, включаючи остаточний склад консультантів, все ще можуть змінитися. Не виключено, що Alibaba також може ухвалити рішення не проводити лістинг Freshippo.

Оцінки підрозділу Alibaba різняться: Morgan Stanley у березні оцінив «міжнародні роздрібні» підрозділи, включаючи Lazada і Trendyol, приблизно у $29 млрд, тоді як аналітичний звіт CICC за той же місяць оцінив міжнародний підрозділ фірми приблизно в $39 млрд.

Читайте також