Колихва – інноваційне крісло-гамак по-українськи

Колихва – інноваційне крісло-гамак по-українськи

×
1020 Людмила Лернер / InVenture Media Group Венчурные инвестиции и стартапы

Колихва – інноваційне крісло-гамак по-українськи

  • Проект українського дизайнера Юрія Цегли «Колихва» зараз збирає кошти на краудфандінговій платформі Na-Starte для виробництва сучасного та зручного крісла-гамака

Українським стартапам сьогодні досить важко отримати кредити від банків або залучити інвесторів на початкових стадіях розробки. Тому в нагоді стають краудфандингові платформи. На одній з українських платформ Na-Starte молоді підприємці можуть не тільки зібрати необхідну суму, а й провести перше широке та найдешевше маркетингове випробування своєї ідеї.

Проект українського дизайнера Юрія Цегли «Колихва» саме зараз збирає кошти на Na-Starte для виробництва сучасного та зручного крісла-гамака. Редакція InVenture поспілкувалася з автором стартапу, який розповів про свій проект та майбутні плани.

– Юрій, опишіть, будь-ласка, свій проект. Що таке «Колихва»?

– «Колихва» – це зручне та вдосконалене крісло-гамак. Воно було створено мною після вдосконалення дизайну гамаків. Мені на подобалось, що для його використання необхідні різні додаткові конструкції або якісь сторонні предмети: дерева, каміння, споруди тощо. Це дещо обмежувало можливість його використання і, відповідно, мого відпочинку. В результаті експериментів та більш ніж п’яти років випробувань я дійшов до найекономічнішого, найпростішого та найзручнішого варіанту.

"Колихвою" можна користуватись  будь-де: на пляжі, в чистому полі, на березі озера, навіть в приміщенні в зоні відпочинку вашого офісу. Всі матеріали вироблені в Україні, а оскільки і я теж, тому виріб є 100% українським. Основна конструкція  зроблена зі сталевої металічної труби, яка може бути пофарбована на замовлення в будь-який колір.  Тканева частина з лляних та х/б волокон — екологічно чистих матеріалів.  Тканина легко знімається і її легко випрати або замінити на нову, замовивши на офіційній веб-сторінці. Також планується урізноманітнити варіанти тканин гамаків: від кольору до складу. Крісло-гамак досить компактно складується  в переносну сумку. Габаритні розміри: 106*73*5 см. Вага приблизно складає 10 кг.

Вперше крісло-гамак з'явилось в 2009 році  в Києві на меблевій виставці, вмить привернувши увагу публіки. Але на той час досить тяжка, габаритна і дорога конструкція не створила достатньо попиту на нього.  

За ці роки гамак пройшов не одну стадію вдосконалень і модернізацій. Зменшена вага, зроблено його більш компактним і дешевшим. Але це не межа його вдосконалень. В майбутньому планується виготовляти його з алюмінієвих труб, що зробить його ще легшим і більш компактним. Планується додати такі опції, як світлодіодний ліхтарик, парасольку від дощу та сонця, консольні столики для чашки кави, записничок  тощо.  Всі ці пристрої можна буде докупити додатково. Вони будуть універсальні.  

– Розкажіть трішки про себе, як про підприємця / творчу особистість. Які проекті Ви вже встигли реалізувати?

– Відповідь на це запитання зайняла б не одну сторінку. До цього часу в мене було дуже насичене життя і життєвий досвіт, в якому творчість і підприємництво завжди були поруч. За фахом я економіст підприємства, деякий час займався різними видами підприємницької діяльності: комп’ютерні послуги, програмування, ремонт меблів, ремонт квартир. Так я поступово дійшов до дизайну інтер’єрів. Деякий час працював в складі архітектурних студій, потім організував власну «Майстерню дизайну Юрія Цегла». Але займаючись інтер’єрами, все більше почав проектувати власні меблі, декор та світлові прилади, так як не міг знайти саме те, щоб задовольнило мої потреби. Так поступово почав проектувати побутові предмети для інтер’єрів, що розробляв. Деякі виготовлялись підрядниками, деякі робив власноруч. Почав брати участь в конкурсах предметного дизайну, отримуючи призові місця. Багато робіт були відзначені нагородами від європейських суддів. Конкурсна робота дверна ручка “Bird”, наприклад, з 2012 року виготовляється італійською фабрикою і продається по всьому світу.

– Як до Вас прийшла ідея створення проекту «Колихва»?

– Я люблю спостерігати за краєвидами. Слухати природу. Мріяти... Це надихає мене на нові розробки. Мої роботи досить тісно поєднані з природою. Я спостерігаю, аналізую, а потім намагаюсь використати в своїй роботі. Так от «Колихва», це той каталізатор що допомагає мені творити. Я люблю гамаки, але мені не подобається, що інколи немає місця, де його можна встановити. Тому я намагався зробити якусь легку конструкцію для його використання. А отримав зовсім неочікуваний результат.

– Чому Ваш продукт є унікальним / конкурентоздатним?

– Він унікальний, по-перше, своєю простотою. В самій простій версії гамак навіть не має швів – тільки тканина і мотузка. По друге – це комфорт, адже гамак повторює будь-які форми. Чи худий ви, чи повний – для «Колихви» це не має різниці – кожному буде в ній зручно сидіти. І останнє – це поперечні коливання. Про коливання і позитивний вплив на релаксацію організму досить багато написано, тому не буду повторюватись. Саме завдяки оригінальним коливанням, яких можна досягти, сидячи в ньому, крісло гамак і отримав назву «Колихва». Але краще раз спробувати, ніж довго розповідати, тому ті, хто має сумніви в її зручності, можуть замовити «тест драйв» на вихідні.

– На що підуть зібрані на Na-Starte кошти?

Все залежить від того, якими винагородами спонсори скористаються. В основному кошти підуть на виготовлення винагород та оплату податків. Я не планую отримати від краудфандингу якихось особливих прибутків. Я сприймаю стартап як промо-захід, що допоможе людям більше дізнатися про мій виріб і про таке явище, як краудфандиг в цілому. В мене, а також моїх колег, ще багато проектів, які б хотілося реалізувати.

 – На чому Ви будували свою бізнес-модель?

– Стартап-проект в першу чергу – це досвіт краудфандингу. Зараз я вже бачу свої недоліки і козирі. Насправді, не вважаючи на результати всеукраїнського краудфандингу, я планую стартап на міжнародний на платформі «KIckstarter». Адже для досягання якості виробу при доступній ціні потрібні значно більші інвестиції. В ідеалі, я хотів би створити бренд, який я міг би продати, а отримані кошти залучити для реалізації майбутніх моїх проектів. Але для цього потрібно пройти ще не один етап вдосконалень і модернізацій.

– Що Ви плануєте робити після краудфандингу? Чи плануєте Ви в подальшому залучати інвестиції в свій проект?

Проект постійно видозмінюється і вдосконалюється. В першу чергу це продукт для зон відпочинку. Я сподіваюсь зацікавити своїм виробом рестораторів, власників курортних готелів, організаторів культурно-масових заходів тощо.

– Якою Ви бачите «Колихву», наприклад, через рік?

Я не люблю розповідати про свої плани, адже на все воля Божа. Хотілось би бачити «Колихву» як на пляжах в Сан-Тропе, так і в заміському будиночку середньостатистичного українця.

 

Якщо Ви бажаєте допомогти Юрію створювати справжній український продукт, Ви можете пожертвувати йому кошті на сайті краудфандингової платформи Na-Starte, або зв’язатися із ним через його аккаунт на Facebook.

Також будемо вдячні за репост цієї новини в соціальних мережах > допоможість розвивати інновації в Україні!

 

Комментарии

comments powered by Disqus

Разместить рекламу

Задать вопрос

×