Інвестори можуть заробити по закінченні "тихого періоду" в США

Інвестори можуть заробити по закінченні "тихого періоду" в США

У США інвестори, яким не дісталося акцій, що розміщуються на IPO, мають шанс заробити після закінчення "тихого періоду". Через 40 днів після розміщення його організатори починають надавати паперам ...

 За останні три місяці акції 35 американських компаній, в яких закінчився "тихий період", перед його наближенням і відразу після нього подорожчали в середньому на 6,2% за шість днів, підрахували експерти WSJ. Фондові індекси за той же час трохи знижувалися.

Як правило, аналітики позитивно оцінюють перспективи компаній, які проводять IPO. За даними FactSet Research Systems, 98,5% акцій компаній, IPO яких пройшло цього року, отримали рекомендацію "тримати" або "купувати".

Аналітики Morgan Stanley надали рекомендацію "купувати" акціям 49% банків, які є його клієнтами, проти 41% акцій всіх компаній, які вони покривають. У Goldman Sachs рекомендацію "купувати" мають 43% клієнтів та 32% всіх, кому банк надає рекомендацію.

Це природно, що аналітики схильні писати сприятливі звіти про своїх клієнтів, каже директор з інвестицій Harris Private Bank Джек Еблін. Наприкінці "тихого періоду" "хитрі інвестори мають можливість обіграти систему, чекаючи на ці звіти", зазначає він.

Зараз на ринку IPO бум. З початку року було 112 розміщень, в ході яких компанії залучили $33,3 млрд (дані Dealogic). Акції мережі закусочних Dunkin Brands, яка привернула $ 423 млн, у перший день торгів злетіли на 47%. Для Уолл-стріт організація розміщень - одна з небагатьох можливостей заробити за нинішньої кон'юнктури ринку. З початку року їхні доходи від обслуговування IPO зросли вдвічі до $1,4 млрд у порівнянні з рівнем минулого року.

У травні IPO провела соціальна мережа LinkedIn. У перший день торгів її акції подорожчали більш ніж удвічі. Перед закінченням "тихого періоду" котирування за шість днів піднялися на 20%, що могло бути викликано очікуванням на ще більше зростання на рекомендаціях андеррайтерів.

Після завершення "тихого періоду" LinkedIn отримала "бичачі" звіти організаторів розміщення. Bank of America Merrill Lynch присвоїв акціям рекомендацію "купувати", JPMorgan Cahse і Morgan Stanley - "вище за ринок". В день виходу звітів S&P 500 додав 1,3%, акції LinkedIn - 12%.

Голова ради директорів брокера G2 Trading Рональд Шир зараз часто застосовує цей прийом. Він вибирає великі компанії. "Коли я бачу компанію великої капіталізації, (придивляюся до неї, - ред.) і починаю думати, пощастить чи ні", - говорить він. Це спрацювало з General Motors, яка восени залучила $18,1 млрд. Звіти 35 андеррайтерів в основному були "бичачими", чотири провідних андеррайтера привласнили акцій GM рекомендації "купувати" або "вище за ринок". За три дні після виходу звітів акції GM подорожчали на 6,4%, а S&P 500 майже не змінився. Шир заробив за ці дні $30 000.

У Росії розміщення в основному відбуваються на аналітиці, яка пишеться банками-організаторами до IPO, говорить стратег "Ренесанс капіталу" Ованес Оганісян, по завершенні "тихого періоду" зазвичай виходять рекомендації різного характеру, не можна сказати, що вони будуть обов'язково "бичачими ". За його словами, багато в чому це залежить від поведінки акцій в "тихий період". Часто останнім часом видно нормальний ріст котирувань і може бути досягнення цільових рівнів, тоді виходить аналітика з рекомендацією "тримати", зазначає Оганісян. "Я б тут не робив аналогій з американським ринком: мені здається, у нас більший плюралізм серед брокерів. Для хорошого зростання паперу важливий консенсусний погляд кількох брокерів на неї, і навіть якщо якийсь один брокер випустить звіт з рекомендацією "купувати", то він не буде впливати дуже сильно", - вважає він.

За матеріалами Відомості

Читайте также

Компания харьковчанина Сергея Полумынского получила одобрение на покупку французской Agrogeneration

Компания харьковчанина Сергея Полумынского получила одобрение на покупку французской Agrogeneration

15.12.23
1572
Индийский онлайн-магазин Udaan привлек $340 млн в преддверии IPO

Индийский онлайн-магазин Udaan привлек $340 млн в преддверии IPO

15.12.23
1572
Индонезийский магнат Суканто Таното хочет купить производителя средств гигиены Vinda за $3,3 млрд

Индонезийский магнат Суканто Таното хочет купить производителя средств гигиены Vinda за $3,3 млрд

15.12.23
1572