Найсвіжіші франшизи бізнесу, які гарно проявили себе під час війни

Найсвіжіші франшизи бізнесу, які гарно проявили себе під час війни

Вже 24 листопада у Києві на території UNIT.City пройде захід для власників бізнесу та інвесторів — MOST Franchising Day

Вітчизняний бізнес продовжує розвиватись. За час з 24 лютого в Україні було створено десятки франшиз та проведено виставку у Львові. А вже 24 листопада у Києві на території  UNIT.City пройде іще 1 захід для власників бізнесу та інвесторів — MOST Franchising Day.

В рамках заходу відбудеться презентація ексклюзивних франчайзингових пропозицій, що з’явились в Україні з 24 лютого. Мова йде саме про перевірені бізнес-моделі, які показують високу рентабельність навіть в поточних умовах ведення діяльності. Дані франшизи були перевірені інформаційними партнерами заходу та отримали сертифікати якості з відміткою Української Асоціації франчайзингу.

Буде представлено 5 концепцій бізнесу:

1. «О Маркет» — мережа магазинів пива та напоїв від найбільшого національного виробника, корпорації «Оболонь». 

Наразі мережа нараховує 22 власних магазини в 10ти містах України. В асортименті магазинів 100% продукції корпорації «Оболонь», в тому числі — ексклюзивні експортні сорти та 3х і 7миденне нефільтроване й непастеризоване пиво, котрі представлені тільки в власних магазинах мережі. Загалом, асортимент магазину складається з понад 500 позицій, а 1 магазин мережі щомісяця реалізує в середньому 21 889  л. напоїв. 

2. PizzHub — піцерія формату Dark Kitchen з доставкою та самовиносом.

Заклад в зручному антикризовому форматі, який має низку переваг: унікальний концепт Eat&Play, смачний продукт, автоматизований контроль роботи піцерії і т. п. Смак продукту та довіра до бренду з боку споживача підкріплена наявністю рейтингу 4,9 в Google на базі 483 відгуків та тим фактом, що 34,5 % нових клієнтів роблять замовлення за рекомендацією. Тобто 3 з 10 нових клієнтів замовляють піцу, тому що їм її порекомендували.

3. BLUR Coffee — атмосферний заклад в стилі німецького міського кафе, який було відкрито у 2017 році.

BLUR — це про «Західний підхід» щодо концепції кав'ярні, де заходячи до закладу, ти розумієш, що увійшов саме до кав'ярні: світле просторе приміщення, запах кави, запах випічки, супер сучасне обладнання, здатне зварити тисячі чашок на день — все тут. Засновниками кав’ярні є 3-є бізнесменів, що мають в управлінні 6 різних бізнесів в сфері громадського харчування та досвід понад 10 років в консалтингу. Кав’ярня показує надвисокі прибутки навіть у війну. 

4. ProfiHands — студія краси та здоров’я з унікальною атмосферою та доступними вкладеннями.

ProfiHands вистояли і ростуть навіть в кризу та війну та наразі уже отримують запити на франшизу з-за кордону. Майстри студії застосовують в роботі власні авторські програми, інноваційне обладнання та тільки якісну натуральну косметику для процедур. ProfiHands працює на ринкові уже більше 6,5 років. За цей час було надано 12 700 послуг клієнтам студії та сформовано пул постійних клієнтів із 340+ осіб. Інвестуючи в дану франшизу, партнер стає власником студії та зароблятимете від $2 300 на міс.

5. BeautyK — мережа магазинів косметики Мертвого моря та побутової хімії з Ізраїлю та Європи.

Компанія має розвинену мережу із 39 магазинів в 14ти містах України. Власник компанії більше 30 років веде підприємницьку діяльність в різних сферах бізнесу. Тому BeautyK надають партнерам наступні переваги: налагоджені поставки, готовий дизайн-проект, підтримку бек-офісу на всіх етапах відкриття магазину та можливість роботи з всесвітньовідомими брендами косметики та побутової хімії. Для відкриття магазину достатньо приміщення площею від 30 м2.

Нині є думка про те, що бізнес-активність в Україні призупинилась з 24 лютого. Якщо ж проаналізувати це питання, то можна побачити, що це не так. 

Більшість підприємств з початку повномасштабного вторгнення дійсно тимчасово призупинили свою діяльність, проте вже в квітні-травні почали відновлювати свою роботу, а починаючи з липня — навіть відкривати нові точки.

Варто зазначити, що особливу популярність під час кризи отримують бізнеси в сфері ритейлу товарів масового вжитку та dark kitchen. Стабільним попитом користуються послуги для населення та сфера громадського харчування.

Франчайзингова активність не є виключенням в розрізі пожвавлення діяльності бізнесу. Не дивлячись на всі обставини, які зараз відбуваються в Україні, франчайзинг не став на паузу. Українські франчайзери не тільки продали свої франшизи закордон, а й активно розвивають франчайзингові мережі на території центральних та західних регіонів країни. 

Франшиза неодноразово зарекомендувала себе як найбільш рентабельний напрямок інвестування під час кризи. І успішні історії бізнесменів у 2008, 2014 та 2020 роках є тому яскравим прикладом.

Перш за все, варто зазначити, що інвестиції у бізнес мають як свої переваги, так і ризики. Але зараз ми зупинимось саме на тих факторах, які дають стабілізаційний ефект.

  • Диверсифікація портфелю. 

Ви можете мати бізнес в кількох нішах та різні типи вкладень: криптовалюта, цінні папери, інновації, нерухомість, об’єкти мистецтва і т.п. До того ж, кожен напрямок теж варто диверсифікувати: купувати акції декількох компаній, інвестувати в бізнес в різних сферах та регіонах. 

  • Збереження ресурсів.

Інвестиції в бізнес дають можливість не тільки зберегти кошти, але і примножити їх. Окрім того, відкриття бізнесу самостійно завжди мало більші ризики, ніж відкриття по франшизі. Тому наразі інвестування у франшизу є більш поміркованим та правильним вибором для будь-якого інвестора.

  • «Сміливі завжди мають щастя».

Виграють ті, хто не боїться в кризу відкривати бізнес. Як тільки ситуація стабілізуються, саме ці підприємці матимуть більший результат. Зараз є дуже великі можливості зайняти регіон та нішу. Коли війна закінчиться, таких можливостей або уже не буде, або дуже мало.

Бізнес є саме активною інвестицією і, як показують останні тенденції, саме бізнес (який вже працює роками та надає прибуток навіть зараз) має більшу рентабельність вкладень в поточних реаліях.

Окупність вкладень у відкриття бізнесу за франшизами, що будуть представлені на MOST Franchising Day становить від 7 до 22 місяців (залежно від обраного бізнесу). Сума інвестицій — від $8 500 до $150 000. Так, середньомісячний чистий прибуток, який інвестор матиме можливість отримувати, інвестувавши на заході коливається від $1 500 до $6 125 уже в перший рік роботи.

Сам захід матиме благодійний характер, збір з квитків буде передано волонтерській групі "БАХМУТ УКРАЇНСЬКИЙ" та використано на закупку амуніції для потреб ЗСУ. 

Кількість місць обмежена, всього 50. Отримати більш детальну інформацію та зареєструватися для участі ви можете за посиланням https://fb.me/e/2V1wsv7lM.

Читайте також