Згідно із заявою, опублікованою в понеділок (яка підтвердила попередній звіт Bloomberg News), акції були розміщені по $34 за штуку, що перевищує маркетинговий діапазон. Обсяг розміщення було збільшено до 29,9 млн акцій порівняно з базовою пропозицією 25 млн акцій, яка оцінювалась у $27–33 за штуку. За словами джерел, знайомих із ситуацією, попит на IPO перевищив пропозицію приблизно у 20 разів.
За ціною IPO ринкова капіталізація компанії, що базується в Саут-Берлінгтоні (штат Вермонт), становить $7,6 млрд, виходячи з кількості акцій, зазначених у поданих до Комісії з цінних паперів і бірж США (SEC) документах.
Минулого року Beta залучила $318 млн у раунді фінансування, який очолило Інвестиційне управління Катару (Qatar Investment Authority), за оцінки, яку компанія заявила вище $2,4 млрд, досягнутої в попередньому раунді 2022 року.
Проблеми, спричинені призупиненням роботи уряду США, створюють перешкоди для компаній, які планують вихід на біржу. Відповідно до чинних правил SEC, компанії, що оголошують ціновий діапазон і прибирають так звану відкладальну поправку у своїй подачі документів, отримують автоматичне схвалення реєстрації через 20 днів — що робить їх уразливими до ринкових ризиків. Акції двох компаній, які скористалися цією схемою — MapLight Therapeutics Inc. і Navan Inc., — нині торгуються нижче ціни IPO.
З 2017 року компанія Beta Technologies розробляє електричні літаки для пасажирських і оборонних цілей. Її модель ALIA з традиційним злетом і посадкою дебютувала на Паризькому авіасалоні раніше цього року і вже здійснила політ між Гемптоном і Нью-Йорком. На початкових етапах компанія планує зосередитися на вантажних і логістичних перевезеннях, а не на масових пасажирських авіаперевезеннях.
У першому півріччі 2025 року Beta зафіксувала чистий збиток $183 млн при доході $15,6 млн, порівняно зі збитком $137 млн і доходом $7,6 млн за аналогічний період 2024 року, згідно з документами компанії.
Засновник і генеральний директор Кайл Кларк (Kyle Clark) після IPO контролюватиме 63% голосів компанії та володітиме всіма випущеними й такими, що перебувають в обігу, акціями класу B, як зазначено в документах.
Інвестиційна компанія FMR LLC отримає 12,8% акцій класу A, а фонд Amazon Climate Pledge Fund — 5,6%. Без урахування потенційних якірних інвестицій General Electric Co. отримає 9% акцій класу A, а афілійована структура Stone Point Capital, яку очолює співгенеральний директор і член ради директорів Beta Чак Девіс (Chuck Davis), — 7%.
GE Aerospace, а також фонди під управлінням структур Девіса, AllianceBernstein, BlackRock Inc. і Federated Hermes Kaufmann Funds виявили зацікавлення у придбанні до $300 млн акцій за ціною IPO.
Розміщення організують Morgan Stanley та Goldman Sachs Group Inc. Очікується, що торги акціями Beta на Нью-Йоркській фондовій біржі розпочнуться у вівторок під тікером BETA.