Короткий опис поточного стану бізнесу
Boosya - магазин з широким асортиментом та якісними товарами, які призначені для новонароджених дітей, а також дітей до 3-5 років. Основними товарами, які користуються популярністю є візочки та меблі різних брендів.
Місцерозташування: м.Горохів, Волинська обл. Територіально магазин може бути будь де, адже відправки здійснюються по всій Украіні та Європі.
Магазин засонований у березні 2020 року, як сімейний бізнес, розвивався поступово з декількох одиниць товару та збільшувався постійно асортимент, постачальники та виробники.
Магазин працює в онлайн режимі та має фізичну точку у містечку і офіс, де здебільшого відбувається зйомка контенту, оформлення замовлень та пакування на відправку. Приміщення в оренді.
На даний час бізнес є абсолютно діючим та прибутковим, має гарну репутацію та постійний потік покупців, отримує щоденні замовлення на візочки, меблі, текстиль та інші супутні товари для малюків.
Товари та збут
Дитячі товари - це одна з прибуткових ніш, адже народження дітей не залежить від сезонності товарів, тому попитом користуються цілий рік. Великою перевагою є те, що клієнти дуже часто замволяють комплект товарів на високі чеки в одному магазині: коляску, ліжко, комод, матрац, постіль тощо. Це дозволяє заробляти з одного замовлення більше.
Оборот магазину за останні 3 місяці (червень, липень, серпень) зріс у 2 рази і становить від 700 тис грн до 950 тис грн.
Крупногабаритні товари продаються з маржинальністю від 5-7% за одиницю, менші та дрібніші - 20-30% націнки, в залежності від виробника та об’єму замовлень, виду відправки (замволення від постачальника напряму до клієнта чи велике оптове замовлення відрізняються в закупці).
До прикладу на 1 візочку заробіток від 1500 до 4000 грн (залежить від моделі та постаччальника)
При купівлі більшим гуртом - більший заробіток
Товари відправляються у розібраному стані, у фабричних упаковках.
Відправка зі складу магазину, або ж напряму від постачальників, за системою дропшипінг (налагоджена співпраця з багатьма постачальниками). Відправка по Україні та Європі.
Ринок та маркетинг
Аналіз ринку показує невелику кількість конкурентів з подібними товарами, адже це дороговартісний товар, та потребує значних вкладень.
Основні категорії споживачів - молоді сім’ї, які очікують на первістка, другу дитину, особливо жінки. Люди та сім’ї у яких в близькому колі з’являються малюки.
Основними конкурентами є магазини з подібними категоріями товарів, є більш розвинені, а також починаючі. Конкурентів саме у місті немає по даному товару, наближені - магазини Луцьк, Львів, Рівне.
На даний час магазин працює та отримує замовлення через органічні методи просування: reels та ТікТок, що дозволяє значно заощаджувати на рекламних кампаніях та безперервно отримувати покупців. Збут товарів відбувається на даний час через Instagram сторінку, Viber, Telegram.
Instagram налічує більше 40 тис підписників, ТікТок понад 15 тис користувачів, відео публікуються на регулярній основі та приносять замовлення.
Також є можливість налаштування таргетованої реклами.
Команда та персонал
Засновники та власники бізнесу на даний час беруть участь у бізнесі, відповідаючи за роботу із постачальниками, оплатою рахунків, замовлення товару та контроль процесів магазину.
На даний час є 1 працівник, яка відповідає за зйомку контенту та оформлення замовлень на відправку,1 водій, який відвозить товар на пошту.
Активи та предмет продажу
Предмет продажу - доступ до сторінок соціальних мереж, товар та матеріальне устаткування. Покрокова маркетингова стратегія.
Матеріальні активи: стійки товарів, принтер, ноутбук, банер для зйомки та стійки до нього, товар.
Нематеріальні активи: соціальні мережі та канали трафіку:
Сайт потребує оновлення та окремого працівника для успішної роботи.
Магазин має сайт на платформі Хорошоп, підписка PRO ( оплачується щомісячно 1500 грн). Потребує оновлення.
Доменне ім’я оплачене на 1 рік вперід.
Перспективи розвитку бізнесу
Розвиток онлайн магазину з продажу дитячих колясок та й взагалі дитячих товарів має значний потенціал. Потенціал даного магазину дуже високий, швидка окупність товарів та розвиток у даній ніші необмежений.
Точки розвитку:
1. Розширення асортименту - введення нових категорій товарів: додати до асортименту інші дитячі товари, такі як одяг, іграшки, меблі, аксесуари для мам та новонароджених.
2. Розробка мобільного додатку: створити зручний мобільний додаток для покупок, що забезпечить швидкий доступ до товарів, сповіщень про акції та знижки.
3. Програма лояльності: введення системи накопичувальних балів, знижок для постійних клієнтів, акцій "приведи друга".
4. Вихід на міжнародний ринок: оцінка можливостей експорту та продажу товарів за межами країни, включаючи створення багатомовного сайту та організацію міжнародної доставки.
5. Відкриття локальних магазинів у більших містах країни та багато іншого.
Окупність бізнесу - 2 роки (при правильному розвитку та керуванні може бути швидше).
Ціна продажу бізнесу: 50 000 $.
Додаткова інформація надається за запитом.
Контакті дані для зв’язку:
- Анастасія
- +380938575835
- [email protected]