Короткий опис проекту
Бізнес є EBITDA-позитивним, працює онлайн у 5 країнах, має 4 офлайн-магазини в Європі та з березня цього року почав продаватися у Sephora.
Регіональний фокус проекту
Німеччина, Італія, Іспанія, Франція, Великобританія.
Проблематика (яку проблему вирішує продукт)
Попит на корейську, натуральну косметику. Бренд запущений у 2021 році. Зараз має:
- 890 000+ клієнтів
- 10 мільйонів проданих товарів
- 49% повторних покупців
- Рейтинг 4,7/5 (на основі 130 000+ відгуків)
- NPS 74, що підтверджує високий рівень задоволеності клієнтів
Рішення проблеми та інформація про продукт
- Сильна продуктова база. Косметика виготовляється в Кореї та не містить силіконів, парабенів, формальдегіду, ПЕГ, мінеральних олій, мікропластику та сульфатів. Усі засоби проходять дерматологічні та клінічні тести.
- Експертиза у роботі з медіа.
- 788 тисяч підписників в Instagram
- 129 тисяч підписників у TikTok
- Постійні публікації в Elle, Vogue, Marie Claire
- 600 колаборацій з інфлюенсерами щомісяця (охоплення 45 мільйонів+)
Короткий аналіз ринку
Глобальний ринок догляду за шкірою оцінюється у понад 150 мільярдів доларів, а ринок K-Beauty у 14,7 мільярдів доларів у 2024 році.
Система збуту та просування
- Онлайн-продажі охоплюють 5 країн (Італія, Франція, Німеччина, Іспанія, Великобританія).
- Чотири офлайн-магазини в Європі, продажі в Sephora з березня цього року.
- Середній дохід офлайн-магазинів:
- Від 4,3 до 7 тисяч євро на день
- Найприбутковіший магазин – у Мілані, з доходом 11,3 тисяч євро на день
Основні постачальники та контрагенти
Косметика виробляється у Кореї.
Поточний стан розвитку проекту
Очікуване зростання виручки з 65,4 мільйонів євро у 2024 році до 140,3 мільйонів євро у 2026 році (CAGR +46%).
Основні драйвери:
- Запуск на нових ринках, особливо у США (зростання 2222%) та Великобританії (+144% CAGR)
- Розширення маркетингової активності у Франції (+29%), Іспанії (+39%), Німеччині (+20%), Італії (+21%)
- Розвиток B2B та партнерств, очікуване зростання +78% CAGR, співпраця з Sephora та вихід у ритейл
Основні поточні і цільові показники проекту
- LTV/CAC – від 2.4x до 3.3x у 2024 році
- 49% замовлень – від існуючих клієнтів (у середньому 2,5 замовлення на клієнта)
- 73% – валова маржинальність компанії
- EBITDA близько 10% попри чотирикратне зростання бізнесу
Структура інвестиційних витрат / напрямів інвестування:
- Підтримка експансії у Великобританії
- Запуск онлайн-магазину у США
- Посилення впізнаваності у ЄС
- Розширення дистрибуції через Sephora
Обсяги освоєних інвестицій
- Попередній раунд: 5,5 мільйонів євро (pre-money оцінка 45 мільйонів євро)
- Поточний раунд (Series B): 15 мільйонів євро при pre-money оцінці 225 мільйонів євро
- ICLUB allocation: 3,5 мільйонів євро (мінімальний чек в угоду - 10 тис євро)
Можливості виходу із проекту
- M&A угода (продаж стратегічному покупцеві)
- Private Equity – продаж фонду як прибутковий бізнес
- За оцінками мультиплікаторів M&A угод з 2019 по 2024 рік, це може дати 2–3x вихід у 2027 році, з потенціалом 3–5x при успішному виході на ринок США
Пропозиція для інвестора:
Це венчурна інвестиція разом з ангельським синдикатом ICLUB та венчурним фондом TA Ventures.
Венчурний тип інвестицій передбачає отримання прибутку виключно через зростання капіталізації компанії та подальший продаж частки ICLUB, без виплат дивідендів.
Мінімальний чек для інвестиції: від €10 000.
Ознайомитись з деталями угоди та данними по проекту можна у мобільному застосунку ICLUB Global.