ID: 31798

25.01.24

Інвестиційні проекти та стартапи в Україні

Проект транспортування дизельного палива в Чорноморском і Середземному басейнах в порти України

Залучення інвестицій і створення спільного підприємства з метою придбання судна для перевезення дизельного палива в Чорноморському та Середземному басейнах з доставкою в порти України

Розташування:

Украина

  • Галузь: Транспорт та логістика
  • Вид діяльності: Водний транспорт
  • Стадія проекту: Стадія росту й розширення (Growth / Expansion)
  • Необхідні інвестиції: $3 250 000
  • Тип інвестицій: Участь в капіталі
  • Пропозиція інвестору: 50%

Мета проекту: залучення інвестицій та створення спільного підприємства на базі існуючої компанії з метою придбання ще одного судна для транспортування дизельного палива у Чорноморському та Середземному басейнах із доставкою до портів України.

Проект передбачає роботу в оптовому сегменті, використовуючи існуючу матеріально-технічну базу та адмінресурс компанії, як існуючого трейдера на території України.

Покупцем (замовником) послуг є наша компанія, яка є імпортером світлих нафтопродуктів на ринок України. Ми маємо досвід та необхідні компетенції як в сфері реалізації нафтопродуктів, так і в організації роботи нафтоналивного танкера (найм персоналу, організація роботи, контроль та адміністрування).

Предмет інвестування: купівля нафтоналивного танкера з дедвейтом 3000 – 3500 тис. т.

Суть та актуальність проекту: З початку війни Росії проти України ринок ПММ зазнав колосальних змін.

До війни основні поставки дизельного палива в Україну здійснювалися з Росії:

  • через трубопровід "Самара-Західний напрям;
  • залізничні цистерни з Білорусі (залізничне та автопостачання Мозирський НПЗ, Гомельський НПЗ);
  • мала частина імпортувалася морем через порти Одеси, Миколаєва, Херсона;
  • плюс більшу частину ринку займав внутрішній виробник – Кременчуцький НПЗ.

Після 24 лютого 2022 року все змінилося кардинально. На сьогодні, а також у найближчому майбутньому поставок з Росії та Білорусі не буде. Кременчуцький НПЗ постійно зазнає ракетних атак, і не може працювати на повну силу.

На сьогоднішній день потреба ПММ закривається через порти Рені та Ізмаїл, морським та річковим транспортом, а також автомобільним та незначно залізничним транспортом з Європи. Хоча ці канали постачання стабілізували ринок нафтопродуктів, вони не вирішують проблему, щойно з'являється підвищений попит через сезонність споживання, не кажучи вже про довоєнне споживання дизельного палива, яке було в 1,5-1,6 рази більше, ніж на сьогоднішній день.

Ціноутворення постачання автомобільним транспортом із сусідніх країн дуже волатильне. Щойно починає з'являтися підвищений попит, трейдери прилеглих регіонів піднімають премії, хоча котирування нафти залишаються незмінними, а найчастіше можуть падати. Тому на внутрішньому ринку починає штучно зростати ціна.

Зважаючи на вищевикладене єдиним виходом із цієї ситуації щодо стабілізації цін, і закриття потреби у нафтопродуктах стає морський і річковий транспорт. Існує перспектива запуску проекту на довгу перспективу.

Інвестиційна привабливість

  • Безпека. Основні інвестиції йдуть на придбання танкера, що є вкладенням у рухоме, відносно ліквідне майно.
  • Команда експертів. Наявність великого позитивного досвіду у створенні цього виду бізнесу. Ми є однією з найвідоміших нафтових компаній із позитивною репутацією. Є розроблений алгоритм дій.
  • Налагоджений збут. Є база клієнтів, які купують дизельне паливо на постійній основі у запланованих обсягах.
  • Страховка. Завжди є запасний варіант бізнесу - це здавання танкера в оренду або вихід із проекту через його продаж.
  • Досвід. У нас є своя матеріально-технічна база, включаючи танкер меншого обсягу. Ми пройшли всі етапи робіт та маємо повне розуміння роботи ринку.
  • Довгостроковість проекту. Інвестиції у власний флот для транспортування нафтопродуктів морським шляхом вигідне та надійне рішення з багатими перспективами на десятиліття.

Керуюча компанія в рамках проекту виконує наступні функції:

  • Пошук та придбання судна (нафтоналивний танкер, процес придбання, оформлення всіх документів, доставка судна, техобслуговування).
  • Пошук та найм персоналу (команда).
  • Контроль усіх робіт із запуску перевезення нафтопродуктів (безперебійне постачання палива, управління персоналом, облік та контроль роботи).
  • Щомісячний звіт про виконану роботу перед акціонерами.

Про компанію

Компанія (керуючий партнер): WORLDWIDE TRADE INVESTMENT COMPANY LTD (Великобританія), код: № 13866406

Адреса: 128 City Road, London, United Kingdom, EC1V 2NX

Web сайт: https://www.worldwide-trade-investment-company.com

Досвід роботи: 1.5 року. Пів року займалися аналізом ринку, покупкою та модернізацією судна. Брали судно під свою основну діяльність (торгівля світлими нафтопродуктами). За 1 рік зробили 29 рейсів, та перевалили сумарно 21 тис тон. Прибуток судноплвної компанії за цей час склав $370 тис.

Інформація по активах:

  • Наливний танкер 750 тон вартістю 1 200 000 € - 1 300 000 €
  • Персонал: команда з 3 членів екіпажу (капітан, механік, боцман), суперінтендант, оператор, логіст.

Основні зведені показники ефективності проекту

Показники

1 рік

2 рік

3 рік

4 рік

5 рік

Всього

Обсяг необхідних інвестицій

3 250 000

0

0

0

0

3 250 000

Чистий прибуток (після сплати податків, до повернення інвестицій)

1 567 300

1 665 120

1 665 120

1 355 120

1 355 120

7 607 780

Повернення інвестицій

1 567 300

1 665 120

17 580

0

0

3 232 420

Дохід

3 678 000

4 413 600

4 413 600

4 413 600

4 413 600

21 332 400

Витрати

5 360 700

2 748 480

2 748 480

3 058 480

3 058 480

16 974 620

ROI (сума)

48%

99%

151%

192%

234%

234%

Обсяг продажів всього, тис тон

61 300

73 560

73 560

73 560

73 560

355 540

Точка беззбитковості

3-4 місяця

РР, DРР повернення інвестицій:

24-25 місяців

Ставка дисконтування:

5%

NPV:

$5 898 559

IRR

144,24%

 

 

 

 

 


Пропозиція для інвестора

Необхідні інвестиції: 3 250 000 дол. США, з яких: 3 100 000 дол. США на придбання судна.
Пропозиція для інвестора

  1. Створення нової компанії спільно з інвестором в пропорціях 50%/50%. Готові спільно інвестувати у придбання нового судна 600 – 700 тис €. По мірі отримання прибутку, погашаємо 70% від своєї частини прибутку по місяцю, та вирівнюємось з інвестором пропорційно у долях.
  2. Входження інвестора в діючу компанію на 50%, яка має у власності судно, ціна якого складає орієнтовно 1 200 000 € - 1 300 000 €.
  3. Окремо обговорюється спільна торгівля нафтопродуктами.

Додаткова інформація, в т.ч. бізнес план надається зацікавленим особам за запитом.

Location

Contacts

Алексей Олейников

[email protected] +380677136571

Зв'яжіться зі мною!