Мета проекту: залучення інвестицій та створення спільного підприємства на базі існуючої компанії з метою придбання ще одного судна для транспортування дизельного палива у Чорноморському та Середземному басейнах із доставкою до портів України.
Проект передбачає роботу в оптовому сегменті, використовуючи існуючу матеріально-технічну базу та адмінресурс компанії, як існуючого трейдера на території України.
Покупцем (замовником) послуг є наша компанія, яка є імпортером світлих нафтопродуктів на ринок України. Ми маємо досвід та необхідні компетенції як в сфері реалізації нафтопродуктів, так і в організації роботи нафтоналивного танкера (найм персоналу, організація роботи, контроль та адміністрування).
Предмет інвестування: купівля нафтоналивного танкера з дедвейтом 3000 – 3500 тис. т.
Суть та актуальність проекту: З початку війни Росії проти України ринок ПММ зазнав колосальних змін.
До війни основні поставки дизельного палива в Україну здійснювалися з Росії:
- через трубопровід "Самара-Західний напрям;
- залізничні цистерни з Білорусі (залізничне та автопостачання Мозирський НПЗ, Гомельський НПЗ);
- мала частина імпортувалася морем через порти Одеси, Миколаєва, Херсона;
- плюс більшу частину ринку займав внутрішній виробник – Кременчуцький НПЗ.
Після 24 лютого 2022 року все змінилося кардинально. На сьогодні, а також у найближчому майбутньому поставок з Росії та Білорусі не буде. Кременчуцький НПЗ постійно зазнає ракетних атак, і не може працювати на повну силу.
На сьогоднішній день потреба ПММ закривається через порти Рені та Ізмаїл, морським та річковим транспортом, а також автомобільним та незначно залізничним транспортом з Європи. Хоча ці канали постачання стабілізували ринок нафтопродуктів, вони не вирішують проблему, щойно з'являється підвищений попит через сезонність споживання, не кажучи вже про довоєнне споживання дизельного палива, яке було в 1,5-1,6 рази більше, ніж на сьогоднішній день.
Ціноутворення постачання автомобільним транспортом із сусідніх країн дуже волатильне. Щойно починає з'являтися підвищений попит, трейдери прилеглих регіонів піднімають премії, хоча котирування нафти залишаються незмінними, а найчастіше можуть падати. Тому на внутрішньому ринку починає штучно зростати ціна.
Зважаючи на вищевикладене єдиним виходом із цієї ситуації щодо стабілізації цін, і закриття потреби у нафтопродуктах стає морський і річковий транспорт. Існує перспектива запуску проекту на довгу перспективу.
Інвестиційна привабливість
- Безпека. Основні інвестиції йдуть на придбання танкера, що є вкладенням у рухоме, відносно ліквідне майно.
- Команда експертів. Наявність великого позитивного досвіду у створенні цього виду бізнесу. Ми є однією з найвідоміших нафтових компаній із позитивною репутацією. Є розроблений алгоритм дій.
- Налагоджений збут. Є база клієнтів, які купують дизельне паливо на постійній основі у запланованих обсягах.
- Страховка. Завжди є запасний варіант бізнесу - це здавання танкера в оренду або вихід із проекту через його продаж.
- Досвід. У нас є своя матеріально-технічна база, включаючи танкер меншого обсягу. Ми пройшли всі етапи робіт та маємо повне розуміння роботи ринку.
- Довгостроковість проекту. Інвестиції у власний флот для транспортування нафтопродуктів морським шляхом вигідне та надійне рішення з багатими перспективами на десятиліття.
Керуюча компанія в рамках проекту виконує наступні функції:
- Пошук та придбання судна (нафтоналивний танкер, процес придбання, оформлення всіх документів, доставка судна, техобслуговування).
- Пошук та найм персоналу (команда).
- Контроль усіх робіт із запуску перевезення нафтопродуктів (безперебійне постачання палива, управління персоналом, облік та контроль роботи).
- Щомісячний звіт про виконану роботу перед акціонерами.
Про компанію
Компанія (керуючий партнер): WORLDWIDE TRADE INVESTMENT COMPANY LTD (Великобританія), код: № 13866406
Адреса: 128 City Road, London, United Kingdom, EC1V 2NX
Web сайт: https://www.worldwide-trade-investment-company.com
Досвід роботи: 1.5 року. Пів року займалися аналізом ринку, покупкою та модернізацією судна. Брали судно під свою основну діяльність (торгівля світлими нафтопродуктами). За 1 рік зробили 29 рейсів, та перевалили сумарно 21 тис тон. Прибуток судноплвної компанії за цей час склав $370 тис.
Інформація по активах:
- Наливний танкер 750 тон вартістю 1 200 000 € - 1 300 000 €
- Персонал: команда з 3 членів екіпажу (капітан, механік, боцман), суперінтендант, оператор, логіст.
Основні зведені показники ефективності проекту
Показники |
1 рік |
2 рік |
3 рік |
4 рік |
5 рік |
Всього |
Обсяг необхідних інвестицій |
3 250 000 |
0 |
0 |
0 |
0 |
3 250 000 |
Чистий прибуток (після сплати податків, до повернення інвестицій) |
1 567 300 |
1 665 120 |
1 665 120 |
1 355 120 |
1 355 120 |
7 607 780 |
Повернення інвестицій |
1 567 300 |
1 665 120 |
17 580 |
0 |
0 |
3 232 420 |
Дохід |
3 678 000 |
4 413 600 |
4 413 600 |
4 413 600 |
4 413 600 |
21 332 400 |
Витрати |
5 360 700 |
2 748 480 |
2 748 480 |
3 058 480 |
3 058 480 |
16 974 620 |
ROI (сума) |
48% |
99% |
151% |
192% |
234% |
234% |
Обсяг продажів всього, тис тон |
61 300 |
73 560 |
73 560 |
73 560 |
73 560 |
355 540 |
Точка беззбитковості |
3-4 місяця |
|||||
РР, DРР повернення інвестицій: |
24-25 місяців |
|||||
Ставка дисконтування: |
5% |
|||||
NPV: |
$5 898 559 |
|||||
IRR |
144,24% |
|
|
|
|
|
Пропозиція для інвестора
Необхідні інвестиції: 3 250 000 дол. США, з яких: 3 100 000 дол. США на придбання судна.
Пропозиція для інвестора
- Створення нової компанії спільно з інвестором в пропорціях 50%/50%. Готові спільно інвестувати у придбання нового судна 600 – 700 тис €. По мірі отримання прибутку, погашаємо 70% від своєї частини прибутку по місяцю, та вирівнюємось з інвестором пропорційно у долях.
- Входження інвестора в діючу компанію на 50%, яка має у власності судно, ціна якого складає орієнтовно 1 200 000 € - 1 300 000 €.
- Окремо обговорюється спільна торгівля нафтопродуктами.
Додаткова інформація, в т.ч. бізнес план надається зацікавленим особам за запитом.