Перекладу для цієї сторінки немає
Контакти
7 кроків до сильної маркетингової стратегії з нуля: гайд маркетолога

7 кроків до сильної маркетингової стратегії з нуля: гайд маркетолога

У цій статті digital-агентство Ланет CLICK поділилося ключовими кроками для створення сильної маркетингової стратегії з нуля.

Важливість маркетингової стратегії складно переоцінити: без неї бізнес ризикує витрачати ресурси даремно, не розуміючи, яку аудиторію варто залучити та як найкраще донести свою пропозицію. У цій статті digital-агентство Ланет CLICK поділилося ключовими кроками для створення сильної маркетингової стратегії з нуля.

Крок 1: Аналіз цільової аудиторії (ЦА)

Використовуйте Google Analytics або опитування, щоб зібрати дані про демографію, інтереси та поведінку аудиторії. Це важлива інформація для розробки майбутнього Tone of Voice (TOV), який визначатиме стиль комунікації бренду, наприклад дружній чи професійний. Ви зможете точніше налаштувати свої маркетингові повідомлення, знаючи потреби аудиторії.

Крок 2: Визначення бізнес-цілей

Продумайте, яких результатів ви прагнете досягти. Зокрема, збільшення продажів, підписників у соціальних мереж тощо. Диджитал агентство рекомендує застосовувати систему SMART, яка забезпечує конкретність, вимірюваність, досяжність, релевантність цілей і їх чіткі часові рамки. Наприклад, «збільшити конверсії сайту на 15 % за 3 місяці» – це SMART-ціль.

Крок 3: Дослідження й аналіз конкурентів

Визначте сильні та слабкі сторони конкурентів у ніші. Застосовуйте інструменти, як-от SimilarWeb, Semrush тощо, для збору інформації щодо їхніх каналів просування та трафіку. Використовуйте SWOT-аналіз, щоб врахувати потенційні загрози та можливості для розвитку. Порівняйте свій бізнес з подібними на ринку, щоб зрозуміти, які переваги його виділяють.

Крок 4: Формування унікальної торгової пропозиції (УТП)

Потрібно оцінити доступні для бізнесу ресурси: бюджет, технічні можливості тощо. Краще звернутися до агенції з просування бізнесу, щоб отримати якісний аудит. На основі аналізу власних ресурсів, а також дослідження конкурентів формується УТП, яка підкреслює переваги бренду, наприклад широкий асортимент чи низькі ціни.

Крок 5: Вибір каналів просування

Для популяризації бізнесу ефективний SMM, оскільки він допомагає налагоджувати персоналізовану взаємодію з аудиторією. Також відчутні результати дає контекстна реклама, налаштування якої належить до поширених послуг інтернет-маркетингу. Але варто тестувати різні канали просування, щоб зрозуміти, які з них найкраще працюють саме для вашої ніші.

Крок 6: Організація виконання завдань

Для кожного каналу просування створюється план з конкретними завданнями. Наприклад, збір семантичного ядра протягом 2 тижнів для SEO чи контент-план на місяць для SMM. Планери допомагають розподілити обов’язки між командою та контролювати виконання завдань. Компанія інтернет-маркетингу Ланет CLICK наголошує на важливості чітких дедлайнів для досягнення результатів.

Крок 7: Аналіз ефективності

KPI, як-от конверсії чи ROAS, відстежуються через Google Analytics або Meta Business Suite. Ефективні кампанії треба масштабувати, а менш результативні – оптимізувати. Наприклад, якщо таргетована реклама має низький ROAS, варто переглянути налаштування аудиторії чи креативи. Регулярний аналіз допомагає коригувати стратегію та забезпечує стабільне зростання бізнесу.

Кейс просування МВМ MY HOME

Мережа магазинів товарів для дому звернулася до Ланет CLICK із завданням посилити онлайн-присутність і залучити нових клієнтів. МВМ MY HOME стикалася з високою конкуренцією та технічними проблемами сайту, зокрема перебуванням на піддомені та дублюванням контенту.

 Для подолання цих викликів було розроблено комплексну стратегію і протягом 6 місяців співпраці досягнуто суттєвих результатів у просуванні, а саме:

  1. SEO. Зібрано семантичне ядро, створено карту редиректів, закрито від індексації непотрібні URL тощо. Ці дії допомогли збільшити органічний трафік на 31,1 %.
  2. PPC. Проведено аудит рекламного кабінету, оптимізовано кампанії, протестовано нові формати (DSA, Performance Max). Товари відсортовано за категоріями та маржинальністю. Як наслідок, показник ROAS зріс із 428 % до 553 %, а середній чек – із 613,55 грн до 836,31 гривні.
  3. SMM. Розроблено нову дизайн-концепцію для Instagram. Показник ERR збільшився з 1,9 % до 10,3 %, а кількість підписників зросла на 5 658.
  4. Таргетована реклама. Запущено кампанії з оптимізацією під перегляди відео та продажі, протестовано різні аудиторії та ретаргетинг. Завдяки цьому вдалося знизити вартість конверсії з 1525 грн до 365 гривень.

 Якщо ви хочете подібного просування для свого бізнесу, звертайтеся до компанії Ланет CLICK, яка розробить чи допрацює маркетингову стратегію під ваші потреби.

 Автор статті: керівник агентства інтернет-маркетингу Ланет CLICK Микола Андрущенко

Читайте також