Італійський виробник кави Lavazza заявив, що зробив пропозицію про придбання французького продавця кави MaxiCoffee, щоб зміцнити свої позиції у Франції та в електронній комерції.
"Наша стратегія полягає в підтримці подальшого розвитку MaxiCoffee, яка збереже свій профіль мультибрендової платформи електронної комерції і залишиться незалежною", - заявив генеральний директор Lavazza Антоніо Баравалле.
MaxiCoffee, яким спільно володіють його засновник Крістоф Бранкато, італійська група прямих інвестицій 21 Invest та інші інвестори, працює через онлайн-платформу та у близько 60 торгових точках. Компанія заснована у 2007 році, у ній працює близько 1500 осіб.
Крістоф Бранкато реінвестує у капітал MaxiCoffee міноритарний пакет. Фінансові подробиці не розкриваються.