Shein сподівається на оцінку $90 млрд, оскільки онлайн-магазин одягу закладає основу для можливого первинного публічного розміщення акцій у США, рівень, який набагато перевищує те, як гігант онлайн моди оцінюється в приватних угодах.
За словами джерел, компанія повідомила потенційним інвесторам, що її мета – отримати оцінку у $80-90 млрд у результаті лістингу.
На приватних торгах оцінка Shein впала нижче за $66 млрд, отриманої у ході раунду фінансування в травні. Учасники ринку оцінюють компанію приблизно у $50–60 млрд.
Хоча оцінка в приватних угодах не обов'язково відображає фактичну оцінку компанії, цей розрив наголошує на занепокоєнні інвесторів з приводу проблем Shein, починаючи від посилення конкуренції і закінчуючи звинуваченнями в крадіжці авторських прав та потенційному використанні примусової праці.
Shein був третім за величиною стартапом у світі в 2022 році, коли раунд фінансування оцінив компанію в $100 млрд. З того часу його вартість впала разом з іншими стартапами та технологічними компаніями, оскільки інвестори стали насторожено ставитися до ризикових активів на тлі невизначених економічних перспектив і більше високі процентні ставки.
Shein був піонером надшвидкої моди, продаючи нові та стильні речі, такі як сорочки та купальники, всього по $2 за штуку. Під час Covid у США різко зросли продажі електронної комерції, орієнтовані безпосередньо на споживача, і компанія швидко стала одним із найбільш завантажуваних додатків для покупок у країні, орієнтованим на підлітків та молодих жінок.
Заснована в Китаї більше десяти років тому компанія Shein нещодавно перенесла свою штаб-квартиру в Сінгапур і намагалася дистанціюватися від країни свого походження. Shein, як і раніше, отримує більшу частину свого одягу для США від постачальників на півдні Китаю, хоча оголосила про плани закуповувати її з інших країн.