Венчурний раунд серії А обсягом $6,5 млн стартапу CUB3 очолили американський BITKRAFT Ventures та британський Fabric Ventures.
У фінансуванні також брали участь Roosh Ventures, CMT Digital, Compa Capital, Geometry Labs, Picks and Shovels, Red Beard Ventures та Sfermion.
Платформа CUB3 дозволяє брендам створювати власні заохочувальні програми для підвищення залучення та утримання клієнтів.
Бренди можуть використовувати інструмент для запуску кампаній, які спонукають користувачів виконувати певні дії на різних платформах Web2 та Web3 за матеріальні та нематеріальні нагороди завдяки цифровим активам.
CUB3 за допомогою ШІ та машинного навчання ідентифікує та оцінює поведінку на різних платформах та реальному світі. Активність та винагороди зберігаються в блокчейні, завдяки чому користувачі зможуть бачити свій прогрес порівняно з іншими, а бренди матимуть доступ до аналітики для вимірювання ROI.
Мадді Бхатт, співзасновник і СТО компанії вважає, що Web3 має величезний потенціал, оскільки він пропонує нові моделі взаємодії в діджиталі і реальному житті. За словами СТО, завдяки платформі спостерігається залучення на рівні до 50% там, де добрим показником вважається 5%.
Roosh Ventures — український фонд, який інвестує та запускає проекти у сфері машинного навчання та штучного інтелекту.