"Зростання виявилося навіть сильнішим, ніж ми передбачали", - говорить Кетрін Джонсон, один з авторів Global Wellness Economy Monitor. Вона додала, що індустрія оздоровлення отримала імпульс завдяки увазі до здоров'я та благополуччя внаслідок пандемії. Дослідження некомерційної організації стверджують, що такі тенденції, як старіння населення, хронічні захворювання та підвищена увага до психічного здоров'я, сприяють зростанню.
Ця приголомшлива цифра частково пояснюється широким визначенням благополуччя GWI. Звіт відстежує витрати в 11 секторах, включаючи туризм, нерухомість та громадську охорону здоров'я.
Для порівняння, компанія McKinsey & Co., яка спирається на дані про споживчі витрати за шістьма категоріями (наприклад, найкращий сон і найкраще харчування), оцінила розмір світової економіки оздоровлення у скромніші $1,8 трлн у січні 2024 року.
Найбільший із 11 секторів — це особиста гігієна та краса, які у звіті оцінюються у $1,21 трлн. Згідно з показниками звіту, ця категорія включає такі підприємства, як перукарські та манікюрні салони, а також споживчі покупки мила для ванни.
Автори стверджують, що люди можуть сперечатися про те, чи можна вважати це оздоровленням, проте продукти в сегменті особистої гігієни та краси рекламуються як засоби «догляду за собою».
"Ми вимірюємо долари, витрачені на послуги та продукти", - говорить Офелія Йенг, ще один з авторів звіту, в інтерв'ю Bloomberg перед публікацією звіту. «Багато людей розглядають ті продукти, які вони використовують, і ті дії, які вони виконують як турботу про себе та здоров'я. І все частіше багато компаній продають ці продукти саме так». Вона додає, що автори розглядають здоров'я як економічну транзакцію в дослідженні.
Наступні дві найбільші категорії — здорове харчування, харчування та зниження ваги, на які загалом припадає $1,09 трлн, та фізична активність, на яку припадає $1,06 трлн.
У звіті йдеться, що регіоном з найбільшими видатками на душу населення стала Північна Америка, де в рік було витрачено $5768, тоді як у другому за величиною регіоні Європі цей показник склав $1794.
Найшвидшою категорією стала оздоровча нерухомість — як житлові, так і комерційні будівлі, які підтримують здоров'я людей, які перебувають у них, — на загальну суму $438,2 млрд із середнім темпом зростання 18,1%. Вона може включати все, що завгодно: від офісів з інтелектуальними системами фільтрації повітря до великих спортзалів з такими зручностями, як сауни або інтелектуальні системи контролю температури.
Компанії сфери гостинності стають все більш конкурентоспроможними в плані пропозицій, оскільки тенденція оздоровчого туризму, що оцінюється, згідно зі звітом, у $830 млрд, стає все більш популярною, а споживачі все охоче платять за такі враження.