Про підприємство
Дата заснування компанії: 2022
Дата запуску виробництва: липень 2023
Поточна стадія розвитку: активне розширення клієнтської бази та залучення нових партнерів.
Основним видом діяльності є виробництво продуктів харчування снекової групи: м’ясні, рибні, фруктові, зернові, а також виробництво ласощів для домашніх тварин
В концепцію підприємства закладено виробництво продукції із різних ніш ринку. На поточний день компанією повністю відпрацьовані технологічні ланцюги, рецептури, створені продуктові лінійки, налагоджені канали збуту.
Поточна спеціалізація: м’ясні снеки (98% товарообігу).
Поточне завантаження виробництва: ~5% (70 тонн / 6 міс).
Система збуту: диверсифікована (національні мережі та дистрибуційні компанії). Основні клієнти - АТБ, FOZZY, METRO, Фора і т.д.
Виробничі потужності
Загальна площа виробництва: 3175 м² (складається з двох окремих виробничих цехів). Приміщення знаходяться в довгостроковій оренді з можливістю викупу.
Основні зони:
- цех м’ясної продукції;
- термообробка;
- цех виробництва зернової групи;
- склад готової продукції.
Виробничий потенціал: до 300 тонн / міс (2 зміни, 5 р. д.)
|
Продуктовий напрям |
Виробнича потужність/міс |
Технологія виробництва |
Формат продукції |
|
М’ясний / рибний |
до 80 000 кг |
в’ялено-сушена |
м’ясні чіпси, джеркі, салямки (різні формати пакувань), м’ясні стіки (кабаноси) |
|
Зерновий |
екструзійні сухарі — до 100 000 кг протеїнові чіпси — до 150 000 кг |
без застосування олії, шляхом обсмаження гарячим повітрям (сегмент healthy), експортний потенціал |
сухарі, чіпси, кукурудзяні кульки |
|
Фруктово-овочевий |
в’ялено-сушена |
стіки, чіпси |
|
|
ПЕТ |
сушка |
м’ясні медальйони, жувальні щітки |
Технологічне обладнання:
- лінія виробництва м’ясних і рибних снеків;
- лінія виробництва екструзійних сухарів;
- лінія виробництва протеїнових чіпсів, картопляних, кукурудзяних (healthy напрямок);
- лінія виробництва жувальних зубних щіток для домашніх тварин (ПЕТ-напрямок).
Плановий товарообіг компанії при досягненні 100% завантаження виробничих потужностей за умови встановлення середніх цін (з плановою рентабельністю: 10-15%).
|
Продуктовий напрямок |
Середня ціна / кг |
Продажі (план), кг |
Обсяг реалізації (план) / міс, грн |
|
Снеки (м’ясні, рибні, фруктово/овочеві) |
700 |
105 000 |
73 500 000 |
|
Екструзійні сухарі |
127 |
80 000 |
10 160 000 |
|
Чіпси протеїнові |
870 |
110 000 |
95 700 000 |
|
ПЕТ (жувальні щітки) |
360 |
4 000 |
1 440 000 |
|
Разом |
173 800 000 |
||
Точка беззбитковості: 30 000 000 грн/міс.
Нематеріальні активи:
- Торгова марка
- ERP-система (адаптована під потреби виробництва, забезпечені мінімізація трудових ресурсів та організації детального обліку).
Штат співробітників: 40 осіб, функції продажів та маркетингу виконує власник.
Перспективи розвитку:
- Розвиток каналів продажу вже існуючого товарного портфелю (дистрибуція, рітейл, експорт).
- Масштабування окремих сегментів (наприклад, лише м’ясні снеки).
- Запуск паралельних продуктових напрямків: пресерви, паштети, намазки, бульйони (готовність виробничих потужностей до запуску - 90%).
Інвестиційна пропозиція
Предмет продажу: корпоративні права
Ціна продажу: $5 000 000
Ціноутворення:
- вартість обладнання - $4 200 000
- власний робочий капітал - $300 000
- витрати на розвиток (маркетинг, ПЗ, ремонти, персонал) - $1 050 000
Причина продажу: стратегічна зміна пріоритетів бенефіціара