Активи, що входить до продажу:
- web платформа з повністю індивідуальним функціоналом, що поєднує всі проекти, яка розміщена у хмарі та включає в себе більш ніж 100 окремих сайтів, інтегрованих в одну систему з можливістю необмеженого розширення та запуском додаткових проектів по шаблонам за декілька днів.
- Кастомна розробка CRM на базі 1С з повною інтеграцією з бекенд системою сайтів. Повністю автоматизоване супроводження замовлень.
- 11 торгових марок з доменами .UA
- Клієнтська база: >400 тис унікальних записів
- 20 професійно укомплектованих робочих місць (по 2 монітори, потужні системні блоки/ноутбуки) + оргтехніхка: сканери, принтери, в тому числі чеків/етікеток
- Три об'єкти в оренді - бек-офіс+оперативний склад на 250 кв.м в центрі міста, шоурум-точка видачі замовлень в ТЦ в центрі міста та склад за містом - по всім можлива переуступка договору оренди
- Склад, який налічує більш ніж 20 тис одиниць на 220 000$ станом на березень 2024 р.
- Професійно налаштований центр клієнтів Google Ads з 100+ аккаунтами для всіх проектів.
- Активні прокачані аккаунти в топових маркетплейсах - Розетка, Пром, Алло, Епіцентр.
- Аккаунти instagram та facebook
Фінансова інформація
- За 2022-2023 рік (березень та квітень 2022 працювали не повноцінно)
- Валовий оборот: $3 млн/рік
- Середня маржинальність: 31%
- Кількість чеків: 60 тис/рік
- Середній чек: 970
- Залишок товару - собівартість на березень 2024: $220 тис
Переваги
- гнучкість та швидкість: Ви можете запустити свій нішевий або мультибрендовий інтернет-магазин буквально за кілька хвилин — час від ідеї до її реалізації скорочується до мінімуму.
- web платформа з повністю індивідуальним функціоналом, що поєднує всі проекти, яка може бути розміщена у власній хмарі
- 1С із кастомним CRM блоком для ведення повного обліку продажів (двостороння realtime-синхронізація з web платформою)
- можливість обслуговувати до 1000 інтернет-магазинів та до 1 млн товарів у базі
- висока клієнтська пропускна спроможність проекту – обробка до 10тис замовлень на добу з навантаженням у 10млн унік./міс.
- необмежена кількість дизайнів для різних типів магазинів
- єдиний блок, куди потрапляють ВСІ замовлення з усіх інтернет магазинів, підключених до платформи
- інтеграції з маркетплейсами
- повністю автоматична Real-time інтеграція з ERP за залишками, цінами, клієнтами та замовленнями
- спеціалізована платформа для оформлення замовлень, які надходять по телефону (через call-центр)
- Надійна команда: сайти обслуговує веб-студія з багаторічним досвідом. Ви можете швидко впроваджувати функціональні рішення та оновлювати дизайн, також на підряді є програмісти 1С та контент менеджери.
- Напрацьовані топові умови з офіційними постачальниками.
- більше 1000 цільових фраз в топ 10 пошуку гугл.
Особливості IT продукту
- єдиний блок, куди потрапляють ВСІ замовлення з усіх інтернет магазинів, підключених до платформи
- модуль швидкого редагування основної інформації та налаштувань інтернет магазинів
- редагування всіх SEO налаштувань індивідуально для кожного проекту
- редагування контактних даних, текстових розділів, видів доставки та оплати та всіх інших даних
- встановлення різних скриптів аналітики, онлайн чатів, телефонії та будь-яких інших необхідних скриптів без залучення програмістів
- редагування та підв'язування до проектів розділів каталогу
- підключення онлайн-оплати в один клік
- модуль обробки залишків на складах постачальників та актуалізації рекомендованих роздрібних цін
- модуль створення окремих лендингів для акцій
- модуль установки знижкових промо-кодів
- модуль масової роботи з контентом
- модель експорту товарів у прайсагрегатори в XML/XLS та ін.
- модель експорту товарів до товарних видів Facebook, Google Ads та Google Merchant
- модуль масової установки цінових акцій на обраний асортимент та масове зниження/збільшення ціни
- модуль автономної роботи із замовленнями (редагування замовлень, смс розсилки, друк чеків
- модуль роботи з банерами
Потенціал для зростання
- Проект має великий потенціал для зростання – можливо розширювати асортимент та додавати нові проекти.
- Велика кількість різнопланових проектів фактично гарантують мінімальні ризики через падіння попиту чи сезонність.
- в України відсутні прямі конкуренти, які реалізували схожий підхід до
масового створення E-commerce проектів.
СИЛЬНІ СТОРОНИ
- Хороші фінансові показники
- Виторг +30% в USD екв. 22/21, рентабельність 6,5%
- Диверсифікація за рахунок великої товарної бази та широких каналів продажу
- 120 магазинів, 120 тис. товарів, база клієнтів 400 тис, частка маркетплейсів - 15%, 70% - свої сайти
- Немає яскраво вираженої сезонності завдяки дистрибюції різноманітних товарів (диверсифікований портфель брендів і категорій)
- Масштабовуваний бізнес
- Швидке розгортання нових магазинів на власній web платформі, впроваджено ERP, CRM та складську систему
- Сталість. Навіть під час війни оборот зростає.
- Відсутність короткостроково популярних китайских товарів серед асортименту. Більшість товару - відомих світових брендів.
МОЖЛИВОСТІ
- Синергічний розвиток за рахунок інтеграції до більш масштабного e-com (наприклад EVA)
- Трансформація (залучення) кваліфікованої команди середнього та нижнього рівня у великій e-com.
- Застосування компетенцій та ресурсів масштабного e-com для розвитку (точки видачі, SMM та ін).
- Додатковий майданчик реалізації для більш масштабного e-com
- Вихід на ринки ЕС (команда, платформа)
Ціна:
- $500 000 (за 66 %)
- $670 000 (за 100 %) (2 EBITDA + інвестиції у товари на складі (товарних запасів на складі орієнтовно на $220 000)
Причина продажу:
- Вихід двох з трьох партнерів (еміграція). Саме тому є можливість продажу ⅔ частки