Локації:
- м. Бровари, вул. Героїв Небесної Сотні, 4
- м. Київ, вул.Нижній вал, 37
Дата заснування: березень 2021 р. (2-й заклад відкрито 2025 р.)
Сайт: pitahouse.com.ua
Instagram: pita_house.ua
Pita House — це два заклади громадського харчування street food, які спеціалізуються на продажі страв ізраїльської кухні. Асортимент страв закладів мережі єдиний, який формується на принципах реалізації моно продукту, що є наразі популярним не тільки в Україні, а й в країнах Європи. Такий формат дає змогу тримати цінову політику на страви доступними, за рахунок вузької продуктової корзини, для різних категорій споживачів від студентів до аудиторії з вищим ступенем доходів.
Інформація про товари та послуги
Основним продуктом, на якому ми спеціалізуємось, є ізраїльська піта з м’ясними та вегетеріанськими начинками. Меню створене шеф-кухарем з Української асоціації кулінарів. Булочку піту випікають на пекарні за нашою власною рецептурою.
Також сегмент ізраїльської кухні це досить унікальний і цікавий напрямок, що відрізняє проект від більшості конкурентів на ринку зараз.
Ринок та конкурентне середовище
- ЦА: молодь, студенти, корпоративні клієнти (18–45 років)
- В Броварах — відсутні конкуренти у сегменті ізраїльської кухні, на Подолі (Київ) — обмежена кількість схожих закладів
- Високий потенціал розвитку в інших районах Києва та містах-супутниках
Продаж і просування
- Формати: доставка, самовивіз, замовлення на місці
- Партнери: Glovo, Bolt, Lokko, Uklon
- Власний сайт + Instagram, Facebook, TikTok
- Таргетована реклама та промоакції
Активи:
- Технологічне обладнання: грилі, фритюри, холодильники, морозильні камери, холодильні столи, вентиляційна система, меблі з нержавіючої сталі, мийні раковини, бойлер, генератор, кухонний інвентар
- На всіх точках підключені комунікації води і електроенергії з власними новими лічильниками
- ІТ обладнання, планшети, товарна програма Poster
- Права на зареєстрований торговий знак
Команда та персонал
Власник бізнесу — Сергій Мовчан (ФОП). Загалом: 3 кухарі, 2 адміністратори, 1 маркетолог.
Основні фінансово-економічні показники бізнесу (2 точки)
- Середній оборот : 400 000 грн/міс.
- Чистий прибуток: 40 000 – 80 000 грн/міс.
- Foodcost: 23–25%
- Витрати: закупівля — 21–23%, фонд оплати праці — 35%, оренда і комунальні — 25%, маркетинг — 2%
Перспективи розвитку бізнесу
-
Відкриття 2–3 нових точок у Києві
-
Масштабування через франчайзинг (документи готові)
Комерційна пропозиція
Предмет продажу: два діючі заклади з обладнанням та інвентарем, товарні залишки, сайт, соцмережі, база постачальників, права на ТМ.
Ціна: $40 000 (на основі витрат, понесених на створення бізнесу)