Засновник компанії Дмитро Никифоров ТОВ "АТ Маркет" розповів, що завод був збудований в Ірпені до війни, а інвестиції в нього склали $600 тис. Після окупації, під час якої підприємство зазнало пошкоджень, воно було швидко відновлено.
Дмитро Никифоров зазначив, що компанія зважилася на інвестиції, виходячи з відсутності на українському ринку справжньої комбучі: «є якісь сурогати та лимонади на основі чаю».
Глава компанії також додав, що виробник вирішив налагодити випуск «правильного продукту», тому процесом керує «супертехнолог» і все зроблено технологічно дуже правильно.
Дмитро Никифоров повідомив, що завод може виробляти 2 т комбучі за добу, яку реалізують у скляних пляшках 0,33 л під ТМ Kombucha uno. Планується задіяти 800-850 точок HORECA, а також 5-6 торгових мереж. У травні 2023 року виробник планує налагодити випуск смакової комбучі із 5-6 різними смаками.
Виробник розраховує на зростання популярності комбучі в Україні слідом за світом як "здорової альтернативи різним квасам і лимонадам". Так, в Україні з 2019 року ринок цього напою щороку подвоюється. У 2022 році ємність ринку оцінювалася в 120 млн пляшок. 2023 року очікується приріст споживання на 150%.