ADM, один з найбільших у світі торговців зерном та великий виробник харчових продуктів, диверсифікував бізнес із виробництва смакових та поживних продуктів шляхом поглинань у цьому секторі, починаючи з придбання WILD Flavors за $3 млрд у 2014 році.
За даними ADM, FDL управляє трьома виробничими підприємствами у Великобританії, а прогнозований обсяг продажів у 2023 році становитиме близько $120 млн.
Компанія не розкрила фінансових деталей угоди, але заявила, що очікує закриття угоди до кінця січня.
"Наші постійні інвестиції в розширення портфоліо смаків допомагають посилити нашу стратегічну роботу зі створення світового лідера в галузі харчування", - заявив виконавчий директор ADM Келвін МакЕвой.
Цей крок послідував за придбанням ADM компанії Revela Foods, розробника та виробника інгредієнтів та рішень для молочних смаків з Вісконсіну.
Брокерська компанія BMO Capital Markets заявила в понеділок, що хоча ADM, швидше за все, зіткнеться з тиском на рентабельність переробки сої та етанолу в 2024 році, зусилля компанії зі збільшення свого портфеля за рахунок таких сегментів, як харчування, повинні поліпшити прибуток.