Citigroup Inc CN заявила у понеділок, що погодилася продати свій портфель споживчого добробуту в Китаї, включаючи базу клієнтів, активи під управлінням та депозити, орієнтовану на Азію компанії HSBC Holdings Plc.
Очікується, що угоду буде завершено у першій половині 2024 року.
"Сьогоднішнє оголошення сприяє згортанню бізнесу споживчих банківських послуг Citi в Китаї, про яке було оголошено в грудні 2022 року", - йдеться в заяві банку зі штаб-квартирою в США.
Citi вперше оголосив про свій план виходу зі споживчого банкінгу у Китаї у квітні 2021 року в рамках оновлення глобальної стратегії. Споживчий банківський бізнес переважно обслуговував багатих клієнтів, пропонуючи депозити, фонди та структуровані продукти.
Агентство Reuters вперше повідомило наприкінці минулого місяця, що HSBC має намір придбати китайський бізнес Citi за споживчим добробутом, що стане серйозним стимулом для бізнесу лондонського банку в другій за величиною економіці світу.
Розмір споживчого банківського бізнесу Citi в Китаї затьмарюється китайськими банками та зарубіжними аналогами, включаючи Standard Chartered STAN.L, які мають більше роздрібних відділень, що займаються управлінням активами.
Придбання портфеля активів Citi допоможе HSBC розширити свою присутність у Китаї, одному з ключових ринків, оскільки найбільший кредитор Європи обіцяє залишити менш прибуткові регіони та зосередитись на своєму ключовому джерелі доходів – Азії.
Угода з HSBC не включає інституційний бізнес Citi.