Heineken придбала свої акції у мексиканського виробника пляшок Coca-Cola та оператора магазинів біля будинку Fomento Economico Mexicano SAB.
Друга за величиною пивоварна компанія у світі заявила, що її сильний баланс дозволив їй здійснити зворотний викуп акцій.
FEMSA на цьому тижні оголосила про плани продати свою частку в Heineken після стратегічного огляду, спрямованого на підвищення ціни її акцій.
Загальна частка FEMSA у Heineken Group знизиться до 8,13% з 14,76%.
Зворотний викуп акцій Heineken посилає "сильний сигнал про те, що рада директорів вважає акції недооціненими", - зазначає аналітик Jefferies Едвард Манді.
FEMSA є найбільшим роздрібним продавцем у Латинській Америці та управляє близько 20 тис. магазинів та понад 3 600 аптек по всьому регіону. Мексиканська група придбала 20% акцій Heineken у 2010 році, але у 2017 році скоротила її до 14,8% у рамках угоди на €2,5 млрд.
Наразі компанія переконана, що найкращий спосіб продовжувати створювати цінність – це «структура, яка фокусується виключно на основних для нас напрямках бізнесу», – сказав генеральний директор FEMSA Даніель Родрігес Кофре.