L

L'Oreal купує бренд по догляду за шкірою Aesop за $2,5 млрд

Французька компанія робить ставку на перехід до косметики високого класу

Французький косметичний гігант L'Oréal SA погодився придбати бренд елітної косметики Aesop, який був заснований у Мельбурні та став одним із найпопулярніших у всьому світі.

Інші компанії, включаючи приватну інвестиційну компанію Permira та китайську інвестиційну компанію Primavera Capital, також виявляли інтерес до австралійського бренду Aesop, що належить бразильській Natura & Co.

"Угода знаменує собою зрушення в стратегії L'Oreal в галузі злиття та поглинання, оскільки бренди зазвичай націлені на більш ранні стадії розвитку, щоб отримати значну синергію доходів", - написала Моллі Вілензек, аналітик Jefferies.

Кілька місяців тому L'Oreal купила Skinbetter Science, американського виробника кремів для догляду за шкірою, щоб розширити свою присутність на ще одному висококласному сегменті, який вона називає «активною косметикою».

  «L'Oreal має достатньо коштів та внутрішніх ресурсів, щоб масштабувати Aesop і значно прискорити свій розвиток у Китаї та у сфері роздрібної торгівлі, перетворившись найближчими роками на бренд-мільярдер», — Роджеріо Фухіморі, аналітик Stifel.

Заснована в 1987 році, компанія Aesop завоювала популярність серед прихильників догляду за шкірою завдяки асортименту дорогих кремів та лосьйонів для шкіри, волосся та тіла, виготовлених з таких інгредієнтів, як листя герані та шкірка мандарину. Від свого першого магазину на підземному паркуванні в передмісті Мельбурна Сент-Кілда в 2003 році компанія розширилася по всьому світу, включаючи десятки магазинів у Нью-Йорку та Лондоні.

Читайте також