На тлі успіху Барбі німецький взуттєвий бренд Birkenstock планує вересневий IPO на суму $8 млрд

На тлі успіху Барбі німецький взуттєвий бренд Birkenstock планує вересневий IPO на суму $8 млрд

У результаті лістингу вартість німецького виробника сандалів може становити до $10 млрд

Власник культового німецького взуттєвого бренду L Catterton збирається розпочати первинне публічне розміщення акцій Birkenstock вже у вересні.

Як повідомило раніше цього місяця Bloomberg News, приватна інвестиційна компанія, що підтримується французьким будинком моди LVMH, працює з Goldman Sachs Group Inc. та JPMorgan Chase & Co. над можливим лістингом Birkenstock у США.

Продажі компанії останнім часом виросли завдяки блокбастеру про Барбі, в якому Марго Роббі грає головну роль, одягнувши пару рожевих біркенстоків в одній сцені.

Обговорення продовжуються, і жодних остаточних рішень щодо розміру чи термінів IPO прийнято не було. Представники Birkenstock та L Catterton відмовилися від коментарів.

Заснований майже 250 років тому Birkenstock став брендом високої моди, запустивши співпрацю з такими люксовими іменами, як Dior, Manolo Blahnik і Valentino, а також створюючи варіанти від таких лейблів, як Celine і Givenchy. Його сандалії продаються у США з 1966 року.

Виторг Birkenstock зріс на 29% до приблизно €1,2 млрд минулого року, що призвело до скоригованого прибутку в розмірі €394 млн. Компанія вкладає значні кошти в будівництво своїх виробничих майданчиків у Німеччині, включаючи новий завод вартістю €120 млн у Пазевальці, місто на північ від Берліна.

IPO Birkenstock відбудеться більш ніж за два роки після того, як L Catterton і сімейна інвестиційна компанія мільярдера Бернара Арно придбали контрольний пакет акцій компанії, оцінивши її приблизно в €4 млрд.

Читайте також