Німецький парфумерний рітейлер Douglas в ході невдалого IPO залучив €850 млн

Німецький парфумерний рітейлер Douglas в ході невдалого IPO залучив €850 млн

IPO оцінено в €26 за акцію, що нижче за початковий ринковий діапазон

Німецький парфумерний рітейлер Douglas AG зазнав невдалого дебюту на фондовому ринку після залучення €850 млн на найбільшому в Німеччині лістингу цього року.

Акції компанії, що підтримується CVC, у Франкфурті закрилися на рівні €23,06 за акцію, що на 11% нижче за ціну IPO в €26. Пропозиція була розміщена в нижній частині рекламованого діапазону, щоб спонукати інвесторів повернутися на ринок, який перебував у пригніченому стані протягом більшої частини останніх 18 місяців.

Лістинг Douglas відбувся одночасно з лістингом компанії EQT AB щодо догляду за шкірою Galderma Group AG. Хоча такі угоди сприяють відновленню лістингу в Європі, подібні падіння цін також підривають довіру інвесторів і змушують їх обережніше ставитись до купівлі майбутніх нових випусків.

Компанія Douglas, заснована понад 200 років тому, продає косметичні товари преміум-класу приблизно у 1850 магазинах. Основний європейський торговий центр також є в Інтернеті і володіє брендами Nocibe, Parfumdreams і Niche Beauty.

В результаті продажу акцій Дугласа було зібрано близько €890 млн, а холдингова компанія Kirk Beauty International, що належить CVC, а також сім'ї Креке, що заснувала мережу салонів краси, отримала в результаті розміщення всього близько €39 млн. CVC належатиме 54,4% акцій, а сім'ї Креке - 10,2%.

Читайте також