Bilt Rewards залучив капітал у рамках угоди, яка більш ніж подвоїла оцінку стартапу до $3,1 млрд, оскільки споживачі продовжують стікатися до його програми лояльності, що конвертує орендні платежі в бали, які можна використовувати для придбання авіаміль та інших винагород.
Bilt залучив $200 млн у ході раунду, який очолила венчурна фірма General Catalyst та включав участь Елдріджа Тодда Боелі та існуючих інвесторів Left Lane Capital, Camber Creek та Prosus Ventures. Кен Шено, голова General Catalyst і колишній головний виконавчий директор American Express Co., приєднається до Bilt як голова, за словами генерального директора Bilt Анкура Джайна.
Стартап із Нью-Йорка планує використати частину доходів для розширення своєї мережі винагород, включивши до неї невеликі ресторани, продуктові магазини, хімчистки та інших місцевих підприємців.
Користувачі Bilt, переважно люди віком від 21 до 35 років, зараз витрачають на платформі фірми майже $20 млрд щороку. Міста з найбільшою кількістю членів Bilt включають Нью-Йорк, Лос-Анджелес, Даллас, Вашингтон та Сіетл. Учасники заробляють бали за певні витрати, які вони можуть обміняти на орендні кредити або винагороди у певних торгових партнерів, а також перевести їх у сторонні програми лояльності, наприклад ті, що реалізуються великими авіакомпаніями та готельними мережами.