Шведський конкурент Netflix виставив себе на продаж через різке зростання збитків

Шведський конкурент Netflix виставив себе на продаж через різке зростання збитків

Viaplay Group AB збирається звільнити 25% своєї робочої сили та зосередитися на своїх операціях у Скандинавії та Нідерландах

Стокгольмська компанія Viaplay Group AB наразі втратила 80% своєї ринкової вартості через пертурбації, що почалися на початку червня, коли вона шокувала інвесторів, скоротивши прогноз на 2023 рік та замінивши головного виконавчого директора.

Розвиток подій стався після того, як стрімер скандинавських драматичних серіалів та спортивних передач повідомив про чисті збитки у розмірі 5,89 млрд крон ($574 млн), визнавши, що «прагнення зростання кількості передплатників було досягнуто за рахунок вартості».

"Це факт, що припущення про низку наших ініціатив, особливо щодо міжнародної експансії, не складаються", - сказав по телефону головний виконавчий директор Йорген Медсен Ліндеманн. «Ми також бачимо, що вартість нашого контенту в скандинавських країнах до певної міри перевищує наші доходи».

Наразі фірма планує звільнити понад 25% своєї робочої сили, яка на кінець 2022 року налічувала 1691 особу. Натомість Viaplay зосередиться на своїх операціях у Скандинавії, Нідерландах та Viaplay Select. За словами генерального директора, мета полягає в тому, щоб знайти рішення, включаючи партнерські відносини, продаж активів та вихід із них до 2024 року.

Читайте також