Швейцарський конгломерат предметів розкоші Richemont продає частку в онлайн-бізнесі YNAP

Швейцарський конгломерат предметів розкоші Richemont продає частку в онлайн-бізнесі YNAP

Покупцем 47,5% частки онлайн-рітейлера Yoox-Net-A-Porter стала конкуруюча компанія Farfetch

Швейцарська Cie Financiere Richemont SA продає 47,5% онлайн-рітейлеру товарів класу "люкс" Yoox-Net-A-Porter (YNAP) британо-португальській компанії Farfetch.

Згідно з прес-релізом Richemont, ще 3,2% YNAP буде продано компанії дубайського інвестора Мохамеда Алаббара Symphony Global.

Надалі Farfetch зможе придбати частку YNAP, що залишилася, за певних умов.

Farfetch сплатить купівлю частки в YNAP власними акціями: Richemont отримає 53-58,5 млн акцій Farfetch, що становитиме 12-13% акціонерного капіталу компанії. Крім того, Richemont отримає $250 млн у вигляді акцій Farfetch через п'ять років після закриття угоди.

Виходячи з вартості акцій Farfetch на закриття ринку у вівторок, що склала $7,84, YNAP оцінено в рамках угоди в $1,5 млрд, зазначає The Wall Street Journal.

Папери Farfetch злетіли в ціні на 17% на торгах у середу на новині про купівлю компанією частки YNAP, до $9,2.

У результаті угоди Richemont зафіксує разові списання у розмірі €2,7 млрд, які будуть відображені у звітності компанії за перше півріччя, що завершується 30 вересня.

Сторони планують закрити угоду до кінця 2023 року.

Richemont є найбільшим світовим виробником ювелірних виробів. Компанії належить близько 20 відомих брендів, включаючи Cartier та Van Cleef & Arpels, Jaeger-LeCoultre, Piaget, IWC Schaffhausen, Baume & Mercier, Vacheron Constantin, Montblanc, Alfred Dunhill та Chloe. Акції компанії додають у ціні 2,7% на торгах у середу.

Farfetch володіє платформою з продажу товарів класу "люкс", що працює з понад 700 бутіками та брендами по всьому світу.

Читайте також