Uber, чий бізнес з доставки їжі перевершив світові показники в останньому кварталі, має намір завершити операцію з купівлі тайванського бізнесу Delivery Hero до першої половини 2025 року. Це придбання, одне з найбільших на Тайвані за межами індустрії чіпів, також знаменує відхід Delivery Hero від Азії. Обидві сторони підкреслили, що поглинання залежатиме від схвалення регулюючих органів, а це потенційна проблема з огляду на те, що Uber та Delivery Hero зараз є двома домінуючими гравцями на ринку.
Foodpanda і UberEats вже багато років йдуть пліч-о-пліч на ринку доставки їжі на Тайвані. За даними Measurable AI, гонконгської фірми, яка відстежує ділові надходження, станом на серпень 2023 року Foodpanda зберігала невелике лідерство з 52% обсягу замовлень на доставку їжі порівняно з UberEats.
Uber бореться з невизначеністю щодо свого бізнесу щодо спільного використання поїздок у США та Латинській Америці. Загальний обсяг замовлень у першому кварталі не виправдав оцінок аналітиків, тоді як конкуренти, включаючи Lyft Inc. і DoorDash Inc., перевершили очікування Уолл-стріт минулого кварталу.
Угода, оприлюднена у вівторок, знаменує собою одне з найбільших поглинань на Тайвані за межами напівпровідникової галузі. Uber прагне об'єднати два бізнеси під брендом Uber Eats та окремо домовився про купівлю нещодавно випущених акцій Delivery Hero на суму $300 млн.