15 робочих бізнес-ідей для невеликого міста

15 робочих бізнес-ідей для невеликого міста

Робочі бізнес-ідеї зі швидкою окупністю та великим попитом, які ви можете запустити навіть у маленькому місті чи селищі міського типу України у 2024 році

Всі наведені нижче бізнес ідеї для невеликого міста мають різну рентабельність, нюанси, переваги, недоліки та термін окупності, проте найважливіший фактор успіху – вміле управління бізнес-процесами. Іншими словами – все залежить лише від вас. Ми наводимо лише приблизні, усереднені цифри, ви можете вивести еталонну формулу успіху, яку дорівнюватимуть інші.

  • Дитяча ігрова кімната
  • Магазин з продажу розливного пива
  • Квітковий бізнес
  • Буріння свердловин
  • Магазин автозапчастин
  • Вирощування овочів та зелені
  • Ремонт та оздоблення квартир
  • Торгівля овочами та фруктами
  • Магазин госптоварів
  • Магазини одягу сток та секонд-хенд
  • Продаж вікон
  • Ательє з пошиття/ремонту одягу
  • Перукарня
  • Копіювальний центр
  • Міні-пекарня

Окрім початкових вкладень, рекомендуємо розраховувати, що перші 6 місяців, оренду приміщення та заробітну плату доведеться платити з власної кишені, закладіть додатково 50% від інвестиційного бюджету на амортизаційні витрати.

Дитяча ігрова кімната

Дана бізнес-ідея вимагає мінімальні вкладення і підходить, у тому числі, для маленького міста. За основу розрахунків береться дитяча кімната площею 30м2 стандартної комплектації. Монтаж обладнання за часом займає приблизно 1-2 тижні, установка не вимагає кваліфікації, тому зробити її можна самостійно. Почати краще до або одночасно з поданням заяви на реєстрацію ФОП (ФОП).

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – молоді батьки із середнім та високим рівнем достатку.
Оптимальне місце розташування – місця з великою прохідністю та високою концентрацією людей, торгові та розважальні центри, гіпермаркети, житлові масиви із щільною забудовою.
Реклама та маркетинг – зовнішня реклама (яскрава вивіска), соціальні мережі.
Матеріальне забезпечення – іграшки, гірки, батути та інші подібні розваги.

Початкові витрати:

персонал (2 особи) ≈ 700-800 $;
закупівля обладнання ≈ 3000-5000 $;
витрати на ремонт приміщення - 500 $;
щомісячна оренда ≈ 600-800 $;
щомісячні податкові відрахування ≈ 100 $;
непередбачені витрати ≈ 1000 $.
Разом інвестицій для старту - 8050 $.

Щомісячні витрати ≈ 1500-2000 $.

Доходи:

Базова ставка ≈ 2,5 $ / 30 хвилин.
Середній час перебування ≈ 1:00.
Прохідність - 20-50 дітей на день.

Разом ≈ 3000-7500 $ / місяць.

Окупність ≈ 6-9 місяців, дуже залежить від місця та якості ведення бізнесу.

Масштабування. Мережа ігрових кімнат у масштабах країни, у тому числі франшиза.

Магазин з продажу розливного пива

Топ бізнес-ідей для маленького міста з мінімальними інвестиціями підхоплює алкогольний бізнес, куди без нього. Варто враховувати, що в цій ніші є фактор сезонності – в холодну пору року продажі просідають. Розглянемо ідею для відкриття магазину з продажу пива у невеликому місті та з розміром приміщення 50 м2.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – чоловіки та жінки віком від 18 років, з низьким та середнім рівнем доходу.
Оптимальне розташування - центральні вулиці, поблизу парків і скверів, спальні райони, за умови, що поблизу є багатоповерхові будівлі і відсутні конкуренти.
Реклама та маркетинг – зовнішнє оформлення, вивіска в межах 100м на найбільш жвавій ділянці, можливі соціальні мережі.
Матеріальне забезпечення – приміщення (оптимальна площа 50-60 м²), обладнання для охолодження пива, холодильники-вітрини, трубки з кранами для пива, комп'ютер, побутова техніка, міні-кухня, туалет і т.д.

Початкові витрати:

персонал (2 особи) ≈ 700-800 $;
щомісячна оренда приміщення ≈ 600-800 $;
охорона ≈ 50-100 $;
закупівля обладнання ≈ 5000-10000 $;
витрати на ремонт приміщення - 500-1000 $;
перша партія товару ≈ 1000 $;
касовий апарат ≈ 100-200 $;
вивіска та зовнішнє оформлення ≈ 200-500$;
витрати на сервісне обслуговування - 100-200 $ / міс;
щомісячні витрати на рекламу ≈ 200 $;
комунальні платежі - 200-400 $ / міс;
витратні матеріали (пляшки, кришки, інше) ≈ 500 $;
непередбачені витрати ≈ 500 $.
Разом (для старту) ≈ 13000 $.

Щомісячні витрати ≈ 2000$, без урахування закупівлі продуктів, напоїв та витратних матеріалів.

Доходи:

Середня вартість 1 літра розливного пива ≈ 1,5-2 $.
1 відвідувач у середньому замовляє 1 л пива + закуски.
При щоденному продажу тільки пива 50-400 літрів, місячний дохід становитиме – 2625-21000 $.
Разом доходів - 2625-21000 $ / місяць.

Окупність - 6-12 місяців (дуже сильно залежить від місця, рекламної компанії та якості ведення бізнесу).

Масштабування. Можливе розширення у бік мережі, у тому числі франчайзинг чи трансформація у пивний паб, що у свою чергу вирівнює міжсезонні перепади продажів.

15 рабочих бизнес идей для небольшого города

Квітковий бізнес

Одна з перспективних бізнес-ідей для маленького міста для жінок. Обсяг квіткового ринку збільшується пропорційно зростанню доходів населення. Дуже важливе місце з високою прохідністю. У невеликому місті бажано, щоб квітковий магазин знаходився у центрі. Найбільш ходові квіти - троянди, термін їх товарного вигляду всього кілька днів, за цей час їх необхідно реалізувати, інакше ви отримуєте збитки. Бізнес здебільшого є сезонним, пікові продажі припадають на святкові та передсвяткові дні.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – без обмежень, проте бажано мати готові букети під різні приводи.
Оптимальне розташування - центр міста, центральні вулиці, місця з високим трафіком.
Реклама та маркетинг – вивіска, соціальні мережі, «гучне відкриття».
Матеріальне забезпечення – приміщення, вивіска, холодильники-вітрини, кондиціонери, витратні матеріали.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 300-600 $;
вивіска ≈ 200-400 $;
зарплата реалізатора ≈ 300-500 $.
первісна закупівля квіткової продукції - 500-1000 $.
кондиціонер ≈ 200-500 $;
Вітринні холодильники для зберігання квітів ≈ 500-1000 $;
пакувальні матеріали ≈ 400 $;
ремонт приміщення та непередбачені витрати ≈ 1000$.
Разом вкладень потрібно ≈ 4500 $.

Щомісячні витрати ≈ 500-700 $, без урахування закупівель квітів та витратних матеріалів.

Окупність від 1 до 12 місяців. У цьому бізнесі є безліч факторів, які можуть вплинути на окупність: наявність чи відсутність конкурентів, рівень достатку місцевого населення, населення, сезонність, культура, наявність ресторанів та кафе тощо.

Масштабування. Починаючи з бізнес-ідеї для початківців у маленькому місті, у перспективі можна в рази розширити свій капітал. Якщо в населеному пункті проживає понад 50 000 осіб, є сенс трансформувати квітковий магазин в салон, розширюючи товарний асортимент і нарощуючи базу постійних клієнтів. Можна організувати послугу з прикраси різноманітних заходів. Якщо населений пункт зовсім невеликий, то раціонально розширитиме асортимент супутньої продукції – сувеніри, кімнатні та екзотичні рослини тощо.

Буріння свердловин

Досить цікава бізнес ідея для маленького міста, якщо починати з нуля, тому що для старту може знадобитися незначний капітал. Щоб придбати професійне, механічне обладнання, яке є досить дорогим, можна почати з ручного методу буріння. Види буріння при ручному способі дещо обмежені, що звужує потенційне коло замовників, проте є цілком життєздатним.

Бізнес є сезонним – травень-вересень.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів - власники приватних будинків у межах міста та за містом, дачники.
Оптимальне розташування – офіс не має критичного значення.
Реклама та маркетинг – основним джерелом клієнтів може стати односторінковий сайт, також не варто нехтувати онлайн дошками оголошень та сторінками у соціальних мережах.
Матеріальне забезпечення – бурова установка та комплектуючі, транспорт, витратні матеріали (обсадні труби, фільтри, інші насоси).

Початкові витрати:

бурова установка та комплектуючі ≈ 500-5000 $;
транспорт ≈ 1500-10000$.
Разом вкладень потрібно - мінімум 2000 $; максимум 15000 $.

Доходи:

Ціна буріння стартує від 7$/пог.м і може сягати 50$/пог.м (залежить від діаметра бура і складності грунту).
У середньому, глибина свердловини ручним методом – 9 метрів ≈ 60$, але облаштування (обсадні труби, насосна станція, фільтр та інші комплектуючі) також збільшують дохід, тому що ви надаєте послугу.
Вартість неглибоких свердловин ≈ 500-1000$, і залежить від умов ґрунту та обладнання, що встановлюється.
З глибоководними свердловинами (артезіанські) працювати вигідніше, бо глибина буріння може сягати 100м. Однак у цьому випадку вже знадобиться потужне професійне обладнання, яке вартує великих грошей.

Окупність - 1-6 місяців (в сезон).

Масштабування. Можливо у бік розширення асортименту послуг (колодязі, свердловини великого діаметру, артезіанські), шляхом закупівлі професійного обладнання та найму співробітників та у бік розширення географії – сусідні області.

Магазин автозапчастин

Утримання автомобіля спочатку має на увазі витрати на обслуговування, це означає, що у клієнта закладено таку статтю витрат за умовчанням. Магазин автозапчастин – непогана ідея про те, як відбудувати прибутковий бізнес у маленькому місті.

Бізнес не є сезонним, що, безумовно, є перевагою, проте має на увазі відносно великі стартові вкладення.

Також необхідно визначитися з основним напрямком – елітні автомобілі або ті, що переважають у регіоні.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – автолюбителі та автомайстерні.
Оптимальне розташування - поблизу центральних доріг, бажана близькість від автомобільних майстерень і вкрай не бажана наявність конкурентів.
Реклама та маркетинг – зовнішня реклама, інтернет-магазин.
Матеріальне забезпечення – приміщення, робоче устаткування, асортимент товару.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 500-1000 $;
ремонт приміщення ≈ 2500-3000 $;
купівля обладнання ≈ 3000-5000 $;
закупівля базового асортименту товарів ≈ 10000-20000 $;
комунальні послуги та інтернет ≈ 150$;
реклама ≈ 200-500 $ / місяць;
податки ≈150$/місяць;
зарплата ≈ 400-800 $ / місяць.
Разом вкладень потрібно ≈ 25000 $.

Щомісячні витрати - 2000 $, без урахування вартості закупівлі товарів.

Доходи: залежить від розташування, якості ведення бізнесу, рекламної компанії. Якщо припустити, що середній чек клієнта ≈ 25$, а за день проходить 10 клієнтів, то це 250$/день, за місяць 7500$. Щомісячний чистий прибуток за цих вихідних даних ≈ 2000-4000 $.

Окупність - 8-12 місяців.

Масштабування. Якісне розширення товарного асортименту або відкриття інших магазинів автозапчастин, у межах населеного пункту та в масштабах країни, запуск інтернет-магазину.

Вирощування овочів та зелені

Живете у приватному будинку та не знаєте який бізнес відкрити у маленькому місті – ось вам ідея! У прикладі відштовхуватимемося від наступних вихідних даних:

земельна ділянка 25 стік, відкритий ґрунт;
мінімальні вкладення інструментарій (без механізованої техніки);
реалізація овочів та зелені припадає на сезон, вашим реалізатором на ринку.
Зверніть увагу: при зміні змінних дохід змінюється кардинальним чином. Так, в сезон огірок коштує близько 0,25-0,35 $ / кг, а ось при вирощуванні огірків в теплиці, що опалюється, в зимову пору року, його можна реалізувати по 3-3,5 $ / кг і т.д.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – без обмежень.
Оптимальне місце розташування – земельні ділянки площею від 25 соток.
Реклама та маркетинг – зовнішній вигляд та сарафанне радіо.
Матеріальне забезпечення – садові інструменти, добрива, насіння, робоча сила.

Початкові витрати:

садові інструменти ≈ 50-100 $;
насіння ≈ 100-300 $;
добрива ≈ 100-200 $;
підсобні робітники ≈ 200-400$/місяць на 1 особу;
інші витрати (сітки, шпалери, інше) ≈ 100-300 $;
краплинний полив та резервуари для води ≈ 300-500$.
реалізатор 1 людина на місяць ≈ 200-400 $;
торгове обладнання ≈ 150 $.
Разом вкладень потрібно ≈ 1775 $.

Щомісячні витрати ≈ 650 $.

Доходи:

Технологія вирощування культур, їхня врожайність та кінцева вартість дуже сильно відрізняється, у тому числі через пору року.
Візьмемо середній показник врожайності огірків із 25 соток ≈ 10000 кг.
Вартість 1 кг огірків у пік сезону - 0,25-0,35 $.
За сезон із 25 соток огірка можна заробити – 2500-3500$.
Це високоризиковий бізнес, прорахувати точний дохід - неможливо, занадто багато змінних (якість насіння, стан грунту, якість добрив догляд, вартість овочів на ринку та інше), цифри дуже зразкові.

Окупність - у середньому бізнес окупається за 1 сезон (травень-вересень), у тому числі закуплені матеріали та інструменти, наступний сезон чистий дохід буде більшим.

Масштабування. Можливо убік – збільшення площі обробки землі, у будівництво теплиць, у відкриття овочевих магазинів, в експорт овочів та зелені за кордон, переробку на напівфабрикати та інше.

Ремонт та оздоблення квартир

Управління даним бізнесом потребує наявності певних навичок та кваліфікації. Вкрай бажано мати базовий досвід та розуміння робочих процесів. Якщо ви плануєте займатися лише управлінням, вашому бізнесу життєво необхідний кваліфікований спеціаліст, який зможе контролювати майстрів, а в разі чого замінити спеціаліста на об'єкті. Послуги таких людей коштують гроші.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – чоловіки та жінки із середнім статком.
Оптимальне розташування - офіс бажаний, але на старті не обов'язковий.
Реклама та маркетинг – всі види інтернет реклами, зовнішня реклама, листівки, номер телефону на автомобілі, професійні зв'язки з іншими ремонтними бригадами (наприклад з майстрами мулярами або покрівельниками).
Матеріальне забезпечення – інструменти, транспорт, майстри, надалі знадобиться офіс та склад для інструментів.

Початкові витрати:

комплектація 1 будівельної бригади інструментами та витратними матеріалами ≈ 3500-4500$;
транспорт ≈ 2000-8000 $;
оформлення документів ≈ 150-200 $;
реклама ≈ 200-400 $ / місяць;
податки від 250 $ / місяць.
Разом вкладень потрібно ≈ 10000 $. У підсумкову суму не увійшла зарплата майстрів та підсобних робітників, зазвичай вона вважається від виробітку, бажано щоб усі працівники були завантажені роботою, щоб не було плинності кадрів.

Щомісячні витрати - 700 $.

Доходи:

Середні ціни на ремонт та оздоблення квартир під ключ (за м²):

косметичний від 80 $;
капітальний від 100 $;
євроремонт від 120 $;
елітний від 150 $.
Розрахувати доходи точно неможливо, все залежить від ефективності рекламної компанії, вашого вміння працювати з клієнтами та кваліфікації майстрів.

На 1 об'єкті можна заробити кілька тисяч доларів за 2-3 дні, а можна взяти великий об'єкт і піти в мінус через низькокваліфікованих працівників чи помилки у плануванні.

У сезон, невеликі будівельні компанії, точніше сказати засновник, за відсутності простою, заробляє не менше 1000 $ на місяць.

Окупність - 6-12 місяців.

Масштабування. Можливо у бік розширення послуг. При напрацьованій кваліфікації, отримувати великі та грошові об'єкти буде простіше. Невелика бізнес-ідея в маленькому місті, згодом може стати великим гравцем у масштабах країни, все залежить від ваших амбіцій.

Торгівля овочами та фруктами

Класична ідея для малого бізнесу у маленькому місті – «купив-продав», а саме торгівля овочами та фруктами. Найпростіший варіант це намет чи місце на ринку – непоганий старт із мінімальними вкладеннями. Більш просунутий варіант - це магазин свіжих овочів та фруктів.

У варіанті з наметом ви можете поставити кілька реалізаторів у різних кінцях міста і тестувати прибутковість, при відкритті магазину потрібно більше вкладень, але і віддача буде більше, внаслідок широкого асортименту та постійних клієнтів.

У прикладі розглянемо варіант із відкриттям магазину площею 50-60 м².

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – без обмежень.
Оптимальне розташування - поблизу ринків і місць з великим трафіком, житлові масиви з щільною забудовою.
Реклама та маркетинг – вітрина, табличка із зазначенням на точку продажу.
Матеріальне забезпечення – приміщення, торговельне обладнання, холодильники, склад, полиці, вітрини, транспорт.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 400-800 $ (оренда магазину);
торгове обладнання ≈ 150-200 $;
холодильники ≈ 1000 $;
ремонт та облаштування приміщення ≈ 2000-3000 $;
транспорт (фургон або універсал) ≈ 2000-5000 $.
податки ≈ 100 $;
зарплата персоналу (2 реалізатора + вантажник) ≈ 800-1000 $.
Разом вкладень потрібно ≈ 10000 $, без урахування початкової закупівлі товару.

Щомісячні витрати ≈ 1800-2000 $ (без урахування закупівлі товару).

Доходи:

дуже залежить від трафіку та концентрації конкурентів;
маржа на овочах та фруктах від 50 до 200%, у середньому 100%;
Візьмемо такі вихідні дані для зразкового підрахунку дохідності точки:

середній чек - 7 $;
час роботи магазину з 9:00 до 18:00 = 9:00;
за день магазин обслуговує 35 осіб, 1 клієнт кожні 15 хвилин;
середній денний виторг 245 $, на місяць 7350 $, враховуючи маржу 100% і щомісячні витрати (податки, зарплати, витрати на паливо, оренда приміщення) отримуємо чистий прибуток ≈ 1675 $.
Окупність - 6-12 місяців.

Масштабування. Можливо у бік укрупнення торгових площ та відкриття мережі магазинів у масштабі міста чи країни.

15 рабочих бизнес идей для небольшого города

Магазин господарських товарів

Ось вам ще одна бізнес ідея для маленького міста, яка завжди працюватиме, оскільки товари є дуже затребуваними. Але є низка умовних правил.

Найбільш важливою складовою є місце розташування магазину, потім асортимент товарів та кваліфікація співробітників. Важливо мати сезонні товари, навесні - насіння, добрива, садові інструменти, влітку - шльопанці, головні убори, водяні пістолети, взимку - санки і т.д. Також важливо мати речі в асортименті, які можуть продаватись цілий рік, наприклад: інструменти, цвяхи, клей, інше. З досвідом прийде розуміння потреб вашого клієнта.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – без обмежень.
Оптимальне розташування - центральні вулиці міста або спальні, густонаселені райони.
Реклама та маркетинг – зовнішня реклама, рекламні буклети.
Матеріальне забезпечення – приміщення, облаштування торгової зали, склад, торгове обладнання.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 200-500 $;
ремонт та облаштування приміщення ≈ 500-1000 $;
реклама (вітрина, листівки) ≈ 400-500 $;
торгове обладнання ≈ 100-200 $;
зарплата продавця - 300-500 $;
податки ≈ 150 $;
комунальні послуги ≈ 100 $;
перша закупівля товару ≈ 10000-15000 $.
Разом вкладень потрібно ≈ 15000 $, без товару.

Щомісячні витрати - 1000 $, без урахування закупівлі товару.

Доходи:

Візьмемо такі вихідні дані, для зразкового підрахунку прибутковості точки:

середній чек - 9,25 $;
час роботи магазину з 9:00 до 19:00 = 10:00;
за день магазин обслуговує 40 осіб, 1 клієнт кожні 15 хвилин;
середній денний виторг 370 $, на місяць 11100 $, враховуючи маржу 40% і віднімаємо щомісячні витрати (податки, зарплати, оренда приміщення) отримуємо чистий прибуток ≈ 3440 $.
Окупність - 4-12 місяців.

Масштабування. Створення мережі та відкриття нових торгових точок спочатку в межах міста, а потім і в масштабах країни. Також можливе переформатування бізнесу на господарські супермаркети.

Магазини одягу сток та секонд-хенд

Різниця закупівельної ціни речей категорії секонд хенд та стік – колосальна. Товарообіг у секонд хенд дещо вище через кінцеву ціну, в стоку, речі в теорії продаються довше через те, що ціна продажу вище і звичайно самі речі не такі різноманітні та цікаві (саме з цієї причини вони і не були продані в брендовому магазині) . Однак, більшість людей віддають перевагу принципово новим речам, в деяких випадках, товар можна комбінувати, наприклад розділити магазин на 2 зони - під секонд хенд і стік або вибрати і відкрити щось одне.

Ми лише розповідаємо про ідеї, а який бізнес відкрити у маленькому місті – вирішувати лише вам.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – чоловіки та жінки різного віку з низьким та середнім рівнем достатку.
Оптимальне розташування - центральні вулиці, спальні райони з великою кількістю багатоповерхівок. Площа приміщення ≈ 60м².
Реклама та маркетинг – яскрава вивіска, онлайн маркетинг, можливо листівки.
Матеріальне забезпечення – приміщення, полиці, стелажі, манекени, торгове обладнання, склад.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 300-600 $;
ремонт ≈ 500-1000 $;
полиці та стелажі ≈ 500-1000 $;
вивіска ≈ 100-300 $;
перша закупівля товару ≈ 2000-3000 $;
інше торгове обладнання - 200 $;
комунальні послуги ≈ 50-100 $;
податки ≈ 150 $;
2 продавців ≈ 600-800$.
Разом вкладень потрібно ≈ 5000-6000 $.

Щомісячні витрати ≈ 2300-2500 $.

Прибутковість:

Усі дуже індивідуально. Щоб вийти на прибутковий рівень, у день необхідна каса від 100 $. Для цього достатньо обслужити 50 клієнтів із середнім чеком 2$, як правило – чек вищим.

Насправді розрахунки дещо складніші, оскільки маржа на товарі із секонд-хенду 20-50%. Наприклад, ви купуєте речі на 2000 $ щомісяця, чистий прибуток з товару (з урахуванням витрат на утримання магазину і персоналу) ≈ 400-1000 $. Чим більший товарообіг, тим швидше бізнес окупить вкладені кошти.

Окупність - 1-1,5 року.

Масштабування. Магазини секонд-хенду користуються великим попитом у населення, відповідно можна дивитися у бік відкриття нових магазинів у масштабі міста та країни, а також просувати компанію з продажу речей в інтернеті.

Продаж вікон

Даний бізнес передбачає продаж товару (пластикових вікон) та послугу щодо їх встановлення. Бізнес більш ніж цікавий, якщо дивитися на окупність та коло потенційних клієнтів.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – чоловіки та жінки віком від 25 років із середнім рівнем достатку.
Оптимальне місце розташування – локація офісу має другорядне значення. Виміри, переговори та робота відбувається вдома у клієнта.
Реклама та маркетинг - зовнішня реклама (рекламні буклети, візитні картки та інше), менеджери з продажу (так, ті самі), сайт візитка.
Матеріальне забезпечення – офіс, транспорт, співробітники, інструменти, оборотний капітал для закупівлі комплектуючих.

Початкові витрати:

оренда офісу ≈ 300-400 $;
меблі та робоче обладнання ≈ 500$;
транспорт б/в, бажано бортова газель ≈ 5000-6000 $;
транспортні витрати на місяць ≈ 400 $; інструменти для монтажників ≈ 1000-1200 $;
оборотний капітал ≈ 1000 $;
реклама (онлайн та офлайн) на місяць ≈ 600-800 $;
2 менеджери з продажу ≈ 200$ + % від продажу;
замірник ≈ 200 $ + % від продажу;
2 монтажника ≈ % від продажу (роботи);
бухгалтер ≈ 500 $.
податки ≈ 150 $;
комунальні послуги та інтернет ≈ 100$.
Разом вкладень потрібно ≈ 11000 $.

Щомісячні витрати ≈ 2800 $.

Доходи:

За основу візьмемо найбільш ходовий товар, умовний віконний блок – пластикове вікно з глухою та поворотно-відкидною частиною, 140х130 см, його вартість ≈ 160-180$, залежно від комплектуючих, для зручності розрахунків візьмемо середню вартість 170$.
Перші місяці, за ефективної рекламної компанії та кваліфікації співробітників можна говорити про продаж 30-50 віконних блоків ≈ 5100-8500$.
Протягом року можна вийти на встановлення 120-150 віконних блоків на місяць - 20400-25500 $.
Середня маржа в ніші (купівля-продаж) - 20-25%.
Прибутковість із встановлення вікон ≈ 4590-5740$.
Чистий місячний прибуток - 1700-2900 $.

Окупність - 5-8 місяців.

Масштабування. Можливо у бік збільшення покриття міст та у бік виробництва власної продукції, у промислових масштабах.

Ательє з пошиття та ремонту одягу

Розглянемо бізнес ідею для маленького міста, що практично не вимагає вкладень для старту. За замовчуванням, надається стандартний набір послуг: пошиття та лагодження суконь, костюмів, верхнього одягу тощо. Не розглядаємо варіант, при якому власник бізнесу є і швачкою, і адміністратором.

Однією з основних переваг ремонту одягу та припасування готового виробу під розміри клієнта є витратна частина, вона мінімальна.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – без обмежень.
Оптимальне місце розташування - торгові та розважальні центри, центральні вулиці, поблизу ринків.
Реклама та маркетинг – сайт, рекламні буклети, візитні картки, вивіска, білборди, соціальні мережі.
Матеріальне забезпечення – приміщення, спеціальне обладнання для пошиття та ремонту одягу, меблі, освітлення.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 200-800 $;
швейна машинка ≈ 300-500 $ (мінімум 2);
інше швейне обладнання та облаштування приміщення ≈ 2000-3000 $;
оплата 2 працівників ≈ 800$/місяць;
витратні матеріали ≈ 100 $;
податки ≈ 100 $ / місяць;
реклама ≈ 100$/місяць.
Разом вкладень потрібно ≈ 4000-4500 $.

Щомісячні витрати ≈ 1400 $.

Прибутковість:

Дохід бізнесу дуже залежить від рекламної компанії, розташування та кваліфікації кадрів.

Усереднена вартість ремонту одягу ≈ 10$. За основу візьмемо на день 10-15 клієнтів - 100-150 $.
Середня вартість термінового припасування виробу за розмірами клієнта ≈ 15-20$. При вдалому розташуванні таких клієнтів на день може бути 5-7 ≈ 100$.
Разом: 200-250 $ / день і 6000-7500 $ / місяць.

Окупність - 3-12 місяців.

Масштабування. Можливо у бік відкриття додаткових ательє у різних районах міста, розширення площ та виробничих потужностей. Також можлива перекваліфікація у бік створення власного бренду та пошиття елітного одягу.

Перукарня

Дуже цікавий вид бізнесу із відносно швидкою окупністю. Стрижки завжди є затребуваною послугою. Як і в більшості інших бізнесів, один із найбільш важливих моментів на який перш за все потрібно звернути увагу – місце, де буде знаходитися перукарня, від цього дуже залежить успіх.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – чоловіки та жінки з рівнем доходу середній та нижчий за середній.
Оптимальне місце розташування – центральні райони міста, торгові центри, а також спальні райони із щільною забудовою.
Реклама та маркетинг – розміщення зовнішньої реклами, сайт, реклама у громадському транспорті, онлайн реклама.
Матеріальне забезпечення – приміщення, обладнання, меблі, сантехніка, витратні матеріали.

Початкові витрати:

оренда приміщення (60 м ²) ≈ 400-600 $;
косметичний ремонт (робота та матеріали) ≈ 2500-3000 $;
перша закупівля витратних матеріалів ≈ 600-800 $;
перша закупівля канцтоварів/госптоварів ≈ 200 $;
обладнання, сантехніка, меблі та інтер'єр ≈ 5000-10000$;
відеоспостереження ≈ 300-400 $;
4 перукаря (1 майстер ≈ 400-500$) ≈ 1600-2000$;
комунальні платежі ≈ 100-150 $;
податки ≈ >150 $;
реклама ≈ 100-200 $ / місяць.
Разом вкладень потрібно ≈ 15000 $.

Щомісячні витрати - 3000 $.

Доходи:

Середня вартість чоловічої стрижки ≈ 4 $.
Середня вартість жіночої стрижки ≈ 8$.
У день перукарня працює 12 годин (з 8:00 до 20:00).
Якщо виходити з того, що в середньому на 1 клієнта йде 1 година (стрижка, розрахунок, прибирання) і що працює 4 спеціалісти, то 100% завантаження на день – 48 клієнтів/день.
За умов 100% завантаження (50% клієнтів чоловіка та 50% жінки), денний загальний виторг становитиме – 288$.
Однак, 100% завантаження, особливо в перші місяці після відкриття досягти вкрай складно, за основу візьмемо завантаження 50%, денний загальний виторг - 144 $, місячний - 4320 $.
Загальний місячний дохід - 4320 $.

Чистий місячний прибуток - 1300 $ (при завантаженні 50%).

Окупність - 8-12 місяців.

Масштабування. Побудова мережевого бізнесу. Також можливе відгалуження бізнесу у бік надання преміальних послуг – салони, барбер-шопи.

Копіювальний центр

Цей вид бізнесу не потребує великих витрат. Дуже важливо правильно вибрати місце, стартувати можна з зовсім невеликих сум, поступово розвиваючи бізнес та збільшуючи прибуток.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – без обмежень
Оптимальне місце розташування – центральні райони міста, поблизу адміністративних будівель, торгові та бізнес-центри.
Реклама та маркетинг – зовнішня реклама, соціальні мережі, відмітка на Google-карті.
Матеріальне забезпечення – якісний та економічний принтер для чорно-білого друку, кольорових фотографій, ноутбук, витратні матеріали.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 150-200 $;
закупівля типографічного обладнання ≈ 800-1000 $;
ноутбук ≈ 500 $;
витратні матеріали ≈ 100 $;
ремонт та облаштування приміщення ≈ 1000 $;
реклама ≈ 200 $;
податки ≈ 100 $;
комунальні послуги ≈ 50 $.
Разом вкладень потрібно ≈ 3000 $.

Щомісячні витрати ≈ 400 $.

Доходи:

Перші місяці, щодня, у середньому буде 250 чорно-білих фото формату А4 (1 шт. ≈ 0,07$) ≈ 17,5$/день та 525$/місяць.
До вас може зайти студент із проханням роздрукувати 100 аркушів курсової роботи ≈ 7$, за день можуть зайти ще й ще, якщо звичайно ви оберете правильне місце з великим трафіком та яскравою рекламою.
Чорно-білий друк це не єдина можливість заробити, у вас також є кольоровий принтер для друку фото, організуйте так, щоб людина могла роздрукувати фото прямо з телефону.
Продавайте додаткові послуги та супутні товари.
Прорахувати точні доходи копіювального центру неможливо, у місці з високим трафіком та близькістю адміністративних будівель університетів можна відбити інвестиції за 1-3 місяці. Якщо місце буде не зовсім вдале, у плані трафіку, ще якщо на додачу у вас 2 конкуренти в радіусі 300 метрів, то можна піти в мінус, серйозно і надовго. Прораховуйте, адаптуйтеся.

Окупність - 6-12 місяців.

Масштабування. Можна дивитися у бік розширення послуг – друк на чашках, футболках, великі формати (А3, А2, А1. А0) та інше. Також можна найняти співробітника та поступово відкривати нові копіювальні центри в інших районах міста.

Міні-пекарня

Дуже важливо щоб приміщення, що орендується, мало відповідні комунікації – електропроводка з великим запасом потужності (пекарня споживає багато електрики), санвузли, вентиляція. Особлива увага на оформлення дозвільної документації, дотримання санітарних норм та оформлення персоналу.

Практично все, що пов'язано з їжею, є перспективною бізнес-ідеєю для маленького міста, особливо хліб і борошняні вироби. Однак, потрібно враховувати, що клієнт любить свіжу випічку, продукти не першої свіжості повинні своєчасно утилізуватися, а це є витратною статтею, яка потребує оптимізації. Обороти виробництва слід поступово збільшувати, відповідаючи на попит клієнтів пропозицією.

Щоб заробити, демпінгувати цінами не зовсім правильна стратегія, ви можете загнати себе в борги, конкурувати з великими виробниками на мінімальних закупівельних обсягах - погана ідея. Можливо краще використовувати тактику «У нас дорого, але ми робимо краще», також експериментуйте, створюйте щось нове, не тільки продукт, а й послугу, наприклад, доставка випічки. Якщо ваші вироби будуть справді хороші, то можна намагатися співпрацювати із закладами громадського харчування тощо. Спробуйте, і у вас все вийде.

Вступні для старту:

Цільова група клієнтів – без обмежень
Оптимальне розташування - торгові центри, центральні райони міста, житлові масиви з щільною забудовою.
Реклама та маркетинг – зовнішня реклама, сайт, відмітка на Google-карті, рекламні листівки.
Матеріальне забезпечення – приміщення, обладнання для виробництва та зберігання, меблі, вітрини, сантехніка.

Початкові витрати:

оренда приміщення ≈ 800-1500 $;
косметичний ремонт ≈ 2000-2500 $;
обладнання для випікання та зберігання продуктів ≈ 15000-25000 $;
меблі ≈ 2000-2500 $;
посуд, кухонний інвентар, обробні дошки, інше ≈ 2000 $;
електроніка/сейф/касовий апарат ≈ 2500-3000 $;
сигналізація та відеокамери ≈ 800-1000 $;
перша закупівля продуктів ≈ 1500 $;
комунальні платежі ≈ 500-800 $;
4 пекарі, 2 касири, 1 бухгалтер, 1 прибиральниця ≈ 2500-3000 $;
канцтовари/мийне/обслуговування техніки ≈ 300-400 $;
щомісячне поповнення продуктів ≈ 1000 $;
податки (цим займається бухгалтер) ≈ >200$.
Разом вкладень потрібно ≈ 38000-40000 $. І ще 20000-30000 $ необхідно мати на амортизацію бізнесу в перші місяці його життя.

Щомісячні витрати ≈ 6000-7000 $.

Доходи:

Середній чек клієнта - 3 $.
Пекарня обслуговує щоденно 120 осіб (1 клієнт, кожні 6 хвилин).
Прибуток щодня 360$, на місяць – 10800$.
Крім цього, можна укладати договори з іншим бізнесом про постачання вашої продукції, наприклад хліб у міні-маркети або столові, до ресторанів.
Чистий прибуток на місяць ≈ 2500-3000 $.

Окупність - 1-2 роки.

Масштабування. Можливо у бік розширення масштабів виробництва та різноманітності продукції, а також у напрямку відкриття міні-пекарень в інших районах міста та в масштабі країни.

Актуальні бізнес ідеї для відкриття бізнесу в Україні у 2023 році

 

Бізнес-ідеї для маленького міста України. Найвигідніший бізнес у маленькому місті. Який малий бізнес найприбутковіший у невеликому місті? Що можна відкрити у невеликому місті? Який бізнес відкрити у невеликому місті 2024 року? Який бізнес вигідно відкрити у 2024 році? Бізнес ідеї в Україні, ідеї для бізнесу, відкрити бізнес, ідеї малого бізнесу, бізнес-ідеї, бізнес ідея, бізнес ідеї з мінімальними вкладеннями, нові бізнес ідеї з нуля, ідеї для малого бізнесу, нові бізнес ідеї, унікальні бізнес ідеї, кращі бізнес ідеї, бізнес-ідея, інноваційні бізнес ідеї 2023 року, бізнес ідеї 2024, бізнес ідеї 2024, бізнес ідеї топ, бізнес ідеї топ 100. Бізнес-ідеї ТОП-100 для бізнесу, бізнес ідеї з нуля, ідеї для малого бізнесу, нові ідеї з мінімальними вкладеннями, майбутній бізнес, перспективний бізнес, ідея для бізнесу 2024 року, інноваційні ідеї, інновації бізнес. Найприбутковіший бізнес в Україні — рейтинг. Найприбутковіший малий бізнес-бізнес в Україні рейтинг.

Читайте також