ID: 25672

04.02.22

Інвестиційні проекти та стартапи в Україні

Інвестиції у платформу з пошуку артистів та моделей iBrand

Пропонується виступити інвестором у проекті міжнародної платформи для шоу-бізнесу з пошуку артистів та моделей

Розташування:

Україна

  • Галузь: ІТ та телекомунікації
  • Вид діяльності: Інформаційні технології та послуги
  • Стадія проекту: Стартап (Startup / Seed)
  • Вартість проекту: $250 000
  • Необхідні інвестиції: $250 000
  • Тип інвестицій: Участь в капіталі
  • Пропозиція інвестору: 25%

ОПИС ПРОЕКТУ

"iBrand"- міжнародний майданчик для створення кастингів та пошуку моделей по всьому світу. Кросплатформна програма на операційних системах Android / iOS призначена для сфери шоу бізнесу.

Проект включає кілька компонентів:

  • android, iOS;

https://apps.apple.com/ru/app/ibrand-models-castings-events/id1608781339

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ibrandapp

  • панель управління та адміністрування;
  • web-suitehttps://www.ibrandapp.com/;
  • телеграм-бот;
  • соціальні мережі.

Додаток виступає як платформа для пошуку та бронювання моделей, формування свого портфоліо та роботи безпосередньо. iBrand - шоу-бізнес комьюніті, що включає всіх, хто тим чи іншим чином пов'язаний зі сценою, фотографією або подіумом.

Основний функціонал програми дозволяє бізнесу створювати івенти та запрошувати всіх бажаючих взяти в них участь, а моделям – можливість відгукнутися та відправити свою кандидатуру.

Цільова аудиторія: моделі, танцюристи, співаки, артисти, діджеї, фотографи, продюсери, бренди, замовники, компанії. Спілкуватися, ділитися, ставити оцінку, формувати та розвивати бренд, підписуватись і наслідувати – все це та багато іншого на одній платформі.

 

Проблематика

У ході організації фокус груп з основними стейкхолдерами проекту, тестування гіпотез, аналітики ринку моделінгу та організації зйомок було визначено низку проблем, з якими стикаються зацікавлені особи під час співпраці.

Модель:

  • модельні агенції вимагають аванси, внески, платежі, курси навчання, комісії. Унікальні договори змушують працювати лише у обмеженому списку пропозицій;
  • майданчики для пошуку роботи мають різнопланові вакансії, локальний вибір та низьку оплату праці. Пошукові запити демонструють часті приховані роботи моделлю webcam;
  • соціальні мережі, групи та канали не гарантують дотримання всіх домовленостей, у деяких випадках навіть їх написання, що тягне за собою фінансові втрати та негативні фідбеки.
  • референси та рекомендації мають дуже обмежену кількість пропозицій локального характеру;
  • агенти працюють як посередники та беруть великі комісії;

Замовник:

  • проблема організації та комунікації через третіх осіб;
  • невідповідність даних картки моделі. Агентства та букери часто мають стару базу фотографій, параметрів та знесків своїх моделей, яка піддається нечастим оновленням;
  • пошук глобального характеру у разі організації зйомок або івентів за межами локального розташування доводиться звертатися та писати запити до безлічі агентств на різні майданчики;
  • великі витрати часу;

Третя сторона, як правило, найцікавіша - агентства та букери. Щодня проводять пошуки нових кандидатів, займаються організацією кастингів, розміщенням реклами, розширенням бази замовників:

  • необхідність створення, ведення та кастомізації веб ресурсів та БД;
  • реклама у різних каналах. Великі бюджети та низькі конверсії;
  • офлайн кастинги. Труднощі їх проведення викликані карантином через COVID-19;
  • великий менеджерський склад. Високі витрати на трудові ресурси;
  • складнощі комунікації з моделями агентства. Немає єдиного каналу, різні агенції використовують різні месенджери, групи.

Рішення за допомогою iBrand

Ринок, цільовою аудиторією якого є всі вищезазначені ролі, потребує систематизації, структурування та цілісності. Ключ до вирішення якої лежить через створення єдиної та загальнодоступної міжнародної платформи з відкритими списками, внутрішньою рекламою та широким функціоналом.

iBrand – проект, що вирішує реальні проблеми людей, компаній, брендів та організацій. Подає унікальні торгові пропозиції, мінімізує ризики, спрощує пошуки та робить співробітництво прозорішим, зручнішим та результативнішим.

Моделі:

  • пошук та робота на пряму, без посередників;
  • верифіковані замовники та оригінальні договори;
  • великий вибір пропозицій по всьому світу;
  • спілкування без обмежень, безпечний та комфортний месенджер;
  • внутрішня реклама;
  • планування часу із фірмовим календарем;

Замовнику:

  • відкриті та повні списки моделей;
  • десятки фільтрів та способів сортування;
  • реєстрація як бренд, фотограф чи компанія;
  • завжди актуальні та правдиві матеріали моделі
  • безлімітні івенти та запрошення;
  • просунуті особисті кабінети.

Агентству:

  • єдиний майданчик для роботи букерів та представників агентства
  • зручний менеджмент роботи з власними моделями;
  • цифрові договори та підписи;
  • простота просування бренду;
  • легкість пошуку та залучення нових осіб.

РИНОК

Цільова аудиторія

B2C

Користувачами додатків з боку виконавців є всі учасники сфери шоу-бізнесу та моделінгу: моделі, актриси, артисти, співаки, хореографи, танцюристи, фотографи, діджеї, музиканти, блогери, спортсмени, стилісти, візажисти, ведучі, хостес, офіціанти, аніматори.

Різнопланові івенти можуть відбуватися у короткостроковому та довгостроковому форматі, що дозволяє учасникам надіслати заявку на тривалі контракти або повноцінне працевлаштування за кордоном.

B2B

Проект надає безліч рішень бізнесу, такому як: рекламна індустрія, телеканали та медіа, бутіки одягу, модельні агенції, івент компанії, продюсери, кінокомпанії, фешн покази, фотографи, блогери, компанії готельно-ресторанного бізнесу, інші. Планується розробка унікальних особистих кабінетів для модельних агентств, що значно спростить менеджмент своєї бази та “перенесе” безліч питань у цифрову площину.

B2G

Міжнародна практика показує, що більшість державних замовлень проходять на відкритих тендерних майданчиках чи через державні структури. iBrand планує стати платформою для пошуку та залучення всіх кандидатур на участь у фільмах, промо-кампаніях, заходах та інших івентах державного замовлення.

Конкуренція

Ринок не перенасичений. Якщо брати до уваги лише програми на Android або iOS, то єдиним конкурентом є FIMP (Fashion is my Profession). Він створений російськими програмістами і використовується лише в Росії та Казахстані. Якщо ж розглядати глобально - додаток як ресурс, то основним монополістом у цій сфері виступає Model Management - проект, який зароджувався спочатку як модельне агентство, родом з Іспанії, має досить непогані характеристики трафіку, добре розвинені соціальні мережі, непоганий веб-інтерфейс, але дуже “ слабкий додаток.

Існують також інші програми, такі як HeyProducer, 919, Casting Now, але їх DAU, функціонал і загальний стан продукту не складають конкуренції платформ Ibrand.

 

БІЗНЕС МОДЕЛЬ

Монетизація програми включає основні напрями, такі як:

  • SAAS, внутрішня реклама;
  • гарант сервіс;
  • календар та фотостудії;

Монетизація буде впроваджена у третій версії проекту згідно з роадмапом. Перші пів року основною метрикою зростання продукту буде стабільний приріст користувачів, які надалі будуть монетизовані. Запуск бізнес процесів відбуватиметься послідовно разом із додаванням додаткового функціоналу.

SAAS формат буде доступний вже у Q1 2023 року. Q2 2023 - подвійна та більше роль користувача. Q3-Q4 2023 - тестування гарант сервісу.

 

ПРОСУВАННЯ

Канали та інструменти

1) Таргетована реклама

Apple Search.Оформлено сторінку програми з огляду на правила індексації. Проаналізовано та визначено найбільш запитувані ключові слова, пов'язані з моделінгом та кастингами. Налаштовано Apple Search ADS.

Результати:

  • кількість установок: 63
  • середня ціна за встановлення: 0,2$

Об'єктивно низький CPI говорить про низьку конкуренцію в даному каналі і добре підібрані ключові слова.

Facebook ADS.Створено рекламні кабінети. Налаштовані та пов'язані Facebook аналітики з WEB сторінкою та додатком. Сформовано ЦА. Запущено кілька промо кампаній. Протестовано зв'язок з конверсією переходу на сайт.

Результати:

  • конверсії > 1000 (переходи на сайт);
  • середня ціна за перехід 0.21 $;

Google ADS.Налаштовані основні конверсії та івенти аналітики. Визначено ключові слова за запитами. Сформовано тестові рекламні бюджети. Конверсія - натискання кнопки завантажити: App Store або Play Market.

Результати:

  • CPA 2.15 $;
  • CTR 14%;

2) Система Амбасадорів та Партнерів

3) Реферальна програма

4) Email-маркетинг, розсилки

5) ЗМІ, MEDIA

6) Соціальні мережі

7) Фізичні промо кампанії та реклама

 

КОМАНДА

Команда проекту зростає поступово в міру потреби залучення додаткових фахівців. Ядро проекту складають його фаундери. Існують відділи розробки, аналітики та тестування, дизайну, просування та маркетингу. Проект має багато “друзів”, до списків яких входять зацікавлені особи, які беруть важливу участь у фокус групах та брейнштормах, серед яких: моделі, власники брендів, судді та учасники конкурсів краси, засновники фотостудій, директори модельних агенцій, фотографи, дизайнери та бізнесмени.

Клименко Олександр- CEO, Business Developer;

Луска Микита- Senior Developer, Team Lead;

Владислав Рева – Senior Developer, CTO;

Антон Піонтковський - Senior Developer, QA;

Ірина Репей- Creative manager, Art-director, Model;

Євген Сокур- Marketing specialist;

Анастасія Герасименкова – Community manager, Administrator.

 

СТАДІЯ ПРОЕКТУ

28.05.2022 р. відбувся реліз в App Store та Play Market версії 1.0.0. За такий короткий проміжок часу додатком вже встигли скористатися понад 2 500 користувачів, підписалися на канали близько 3 тис. людей, а проект встиг укласти партнерство з понад 15 компаніями та амбасадорами.

Станом на кінець червня 2022 року:

  • Версія програми 1.0.5. Повний функціонал взаємодії модель – замовник, фірмовий календар, месенджер, особистий кабінети, відгуки, рейтинги, фільтрації, списки, локалізація на 3 мови та багато іншого (див. Роадмап.);
  • WEB-suite проекту;
  • Інтегровано систему Амбасадорів та розроблено комерційну пропозицію для партнерів проекту;
  • Налаштовані важливі івенти аналітики Google Analytics, Firebase, Tug Manager та конверсії програми та веб-сайту;
  • Готова нормативно-правова база, зареєстровані права власності;
  • Знято та підготовлено всі необхідні матеріали промокампаній;
  • Оформлено соціальні мережі та їх контент-плани, ведеться постійна робота над збільшенням частки органічного трафіку;
  • Укладено важливі стратегічні партнерства;
  • Організовано кваліфікований та професійний штат працівників;
  • Проводиться просування та тестування маркетинг стратегій у межах українського ринку;
  • Зібрано основну статистику проекту, трафіку та каналів його залучення;
  • Розроблено план масштабування на Турецький та Європейський ринки;
  • Побудовано роадмап подальшої розробки технічної частини проекту та його просування.

Резюмування основних показників 27-го з моменту публічного запуску.

Кількість унікальних користувачів у додатку: 1894;

Промодерованих: 985;

Моделей: 875;

Замовників: 110;

Проведених івентів: 22;

Заявок на Амбасадор: 174;

Скарг: 0;

DAU – 214 (23%);

ASL (Average Session Length) – 14 хв. 45с.;

CRR – 65%

Джерела:

  • Direct 94%;
  • Organic 4%;
  • Paid 2%;

Демографічні дані:

  • Україна 1.4 тис. (70,4%);
  • Німеччина 112 (5.7%)
  • Польща 99 (5%)
  • США 53 (2.7%)
  • Італія 39 (2%)

 

ПРОПОЗИЦІЯ ДЛЯ ІНВЕСТОРА

  • Раунд інвестування – SEED.
  • Розмір інвестицій 250 тис. $, відсоток компанії – 25%.
  • Мінімальна сума інвестування - 50 тис. $
  • Крапка беззбитковості: 14-16 міс.
  • Повернення інвестицій: 2-2.5 роки.

Напрям інвестицій

Планове щомісячне фінансування 20 000 $.

75% - Development

25% - Promotion

Трудові ресурси ≈ 15000$

  • Project Manager - 1500 $ (ринкова > 2000 $)
  • 3 senior Flutter developers - 9000 (ринкова >12000$)
  • QA - 1000 $
  • Designer, content-manager - 1500 $
  • Community-manager, moderator - 500$
  • Specialist of Digital Marketing - 1500 $

Просування ≈ 4000$

  • Взаємодія з блогерами та Opinion лідерами - 1500 $
  • Спонсорство та нагородні промо кампанії - 500$
  • Таргетована реклама - 1300 $
  • Реферальна програма - 700 $

Регулярні проектні платежі:

  • AWS, twilio, інші послуги <= 1200$
  • Outsource tasks - 200-300$

 

Формат роботи працівників віддалений.

Детальна презентація проекту та додаткові матеріали

Окремо на запит надається фінансова модель проекту.

 

 

Location

Contacts

Зв'яжіться зі мною!