ОПИС ФРАНЧАЙЗЕРА
- 22 магазини
- 29 власних торгових марок
- 500+ товарних позицій
- 27 600 л напоїв в середньому реалізує один магазин
- власне виробництво і прямі поставки продукції
- міцний алкоголь, пиво, слабоалкогольні та безалкогольні напої, вода, снеки
- власний імпорт вина та унікальні експортні позиції
- ексклюзивні сорти розливного і крафтового пива
Пиво - найбільший сегмент в товарній категорії алкогольних напоїв. За даними служби доставки Glovo, пиво - №2 за частотою замовлень із супермаркетів. Кожен третій українець споживає пиво або слабоалкогольні напої принаймні 1 раз на місяць.
В 2022-му продажі О Маркет зросли в середньому на 72%. Компанія відкрила 3 нових магазини і розпочала продаж франшизи для масштабування бізнесу.
ФРАНШИЗА О МАРКЕТ
- зрозуміла бізнес-модель з налагодженими процесами, мінімальним операційним залученням та невеликим штатом
- високий попит на продукцію, що зберігається навіть у кризові періоди
- впізнавані бренди, які знають кілька поколінь українців
- 1 місяць на відкриття магазину
- 8,3% середньомісячна рентабельність продажів
- $23 000 середньомісячний оборот однієї точки
- вихід у точку беззбитковості з 6-го місяця
- 62 000 - 150 000 грн чистий прибуток щомісяця в перший рік роботи
- 20 місяців період окупності інвестицій
- супровід франчайзі на всіх етапах
СТРУКТУРА ІНВЕСТИЦІЙ
Загальна структура інвестицій |
Вкладення, USD |
Паушальний внесок |
3 000 |
Витрати на оренду приміщення (платіж за 2 місяці) |
2 920 |
Ремонт і підготовка приміщення |
10 819 |
Придбання обладнання і оснащення приміщення |
9 365 |
Закупівля продукції для запуску |
3 479 |
Витрати на рекламу і просування |
500 |
Інші витрати |
689 |
Покриття витрат до виходу в точку беззбитковості |
3 151 |
ВСЬОГО, USD |
33 933 |
ФОРМАТИ ФРАНШИЗИ
1. Магазин зі складом, загальною площею від 60 м2
Розміщення на перших поверхах комерційних та житлових будівель або в ТЦ
- Основний торговий зал
- Склад
- Службове приміщення для персоналу
2. Магазин від 35 м2 та окремий склад від 50 м2
Розміщення в локаціях з великим трафіком, відкриття в центрі міста, комерційні приміщення або МАФи. Склад може розміщуватися в сусідньому приміщенні або в межах міста
- Основний торговий зал
- Склад
- Службове приміщення для персоналу
(проілюструйте тут будь ласка інтерʼєрними фото магазинів)
ПІДТРИМКА ФРАНЧАЙЗІ
Відкриття точки:
- підключення до автоматизованої платформи FMS з усіма необхідними інструкціями
- інструкції та чек-листи для вибору приміщення
- адаптація дизайн-проекту приміщення, кошторис ремонтних робіт, адаптація фінмоделі для локації
- передача макетів вивіски та інших рекламних матеріалів
- формування першої закупки та постійні централізовані поставки продукції
- централізоване просування торгової точки, єдиний інтернет-магазин
- детальні планограми та стандарти викладки для підвищення продажів
- інструкції з найму персоналу, погодження кандидатів, автоматизоване навчання та контроль адаптації персоналу
Після відкриття точки:
- періодичні тренінги та навчання персоналу
- аналіз продажів і коригування асортименту для їх приросту
- формування заявок на закупівлю продукції і поставки до складу
- повне сервісне обслуговування холодильного обладнання
- налаштування реклами, розробка акцій, передача рекламних макетів
- консультації та підтримка в ході роботи
КОНТАКТИ ДЛЯ ПОТЕНЦІЙНИХ ІНВЕСТОРІВ
+380 67 323 55 01
E-mail: franchising@omarket.ua
Web: https://omarket.ua , franchise.omarket.ua
Facebook: @obolonmarket
Instagram: @obolonmarket