Про компанію
Компанія заснована 10 років тому і сьогодні є однією з лідерів на ринку вітальних листівок в Україні. Компанія продає листівки та подарункові пакети у мережах супермаркетів (Ашан, Сільпо, Новус, Книгарня Є, Аврора, Епіцентр, Чистенько, Лібраріум і т.д.). Маємо 800+ локацій на сьогоднішній день. Маємо дуже гарну собівартість продукту (15% відсотків від продажної вартості), разом із маркетингом, логістикою та витратами на ЗП, бізнес має близько 50% рентабельності від обороту.
Поточний стан розвитку бізнесу
Ми розвивали бізнес виключно своїми силами. Брали кредит на розвиток, але повністю його погасили в період війни на рік раніше чим потрібно було по кредитному договору. Бізнес за період війни виріс та ми продовжуємо його розвивати. Він виріс як фізично у долі на ринку рітейла, так і у долларах.
Так як бізнес розвивали власними силами то були обмежені в розвитку та розширенню. Є ще велика кількість мереж де можна розширити присутність де ми ще не розпочинали активні переговори, так і попередні домовленості із мережами або про розширення в їх нових сегментах або про старт співпраці. Основний товар який ми продаємо листівки, подарункові пакети продаємо у обмеженій кількості партнерів, тому що не вистачає ресурсу на розширення по пакетам (це вимагає більших інвестицій).
Інформація про продукцію
Ми продаємо листівки та пакети європейської якості. Використовуємо сировину із Італії (папір). Ілюстрації замовляємо у топових ілюстраторів в Україні. За рахунок пізнаванності бренду та гарній репутації серед ілюстраторів, останніми роками залучати до співпраці топових ілюстраторів стало значно легше ніж на початку існування бізнесу.
Ринок та конкурентне середовище
Існує потенціал для збільшення бізнесу лише із листівками в 2х-3х рази в короткий час (1-2 роки), разом із пакетами та іншою подарунковою канцелярією до 4Х-5Х разів.
Ми не присутні у мережах низького сегменту таких як Єва, АТБ, Varus. Це приблизно 3 тисячі магазинів, а також ми ще не співпрацюємо із мережею Аврора (саме у їхній більш масовому та дешевому сегменті, з Аврора Максі ми почали співпрацю із 2024 року), а це ще 1,3 тис. магазинів. В загальному є ще 4,5-5 тисяч магазинів де можливе розширення. Також можна розширювати і асортимент (крім листівок, продавати подарункові пакети, можливо блокноти). В сегменті середні+ ми маємо лідируючі позиції і наша доля займає більше 40%, в деяких мережах наші продажі 60% від всіх продажів листівок.
Збут та просування
У нас є сайт, але продаж через сайт не активний. Він виконує більше роль презентації. Що стосується основного каналу – це торгові мережі. Основна ідея просування всередині мереж – унікальне торгівельне обладнання та найкращих асортимент (дизайн, якість), при найкращій ціні.
Перелік основних активів
Залишки на складі, залишки в магазинах – партнерах, торгівельна марка, сайт та довгострокові контракти в рітейлі із топовими мережами.
Команда та персонал
Два засновники. Один бере максимально участь, інший зараз мінімально залучений. На складі працює один працівник, також є бухгалтер у штаті, який займається питаннями обліку та первинною документацією. Друк, збірка листівок, мерчиндайзинг у мережах, ілюстрації – на аутсорсі.
Основні фінансово-економічні показники бізнесу
Рік |
Оборот |
Оборот в долларах |
Курс |
2019 |
1 395 000 |
55 800 |
25 |
2020 |
1 453 000 |
58 120 |
25 |
2021 |
4 713 000 |
181 269 |
26 |
2022 |
7 145 000 |
193 108 |
37 |
2023 |
7 124 000 |
187 474 |
38 |
2024 півріччя |
4 000 000 |
100 000 |
40 |
Прогноз 2024 |
8 400 000 |
204 878 |
41 |
* Середня рентабельність – 50%
Причина продажу бізнесу
Власники перебувають закордоном. Розвивати бізнес дистанційно важко. Є бажання закрити всі проекти в Україні, та будувати нове життя в еміграції.
Ціна продажу бізнесу
- Ціна продажу: $400 000
- Ціноутворення: залишки (сток) по вартості продажу - $300 000 та $100 000 доларів - прибуток за один рік.
Web сайт, сторінки соціальних мереж