Передмова
На сьогоднішній день fashion індустрія переживає стрімку трансформацію, адаптуючись до потенційних споживачів нових поколінь. Від провідних брендів це потребує зміни підходу до молодих споживачів не лише з погляду маркетингових інструментів, а й створення нових звичок та культур покупок та споживання.
Про компанію
Компанія заснована у 2018 році та поставила перед собою амбітну мету – створити новий тренд у жіночій білизні та змінити культуру споживання та купівлі білизни на кожен день.
Власникам бізнесу вдалося об'єднати найкращих технологів у жіночій білизні та спеціалістів з друку на тканині, щоб розробити унікальну білизну, яка максимально відповідає вимогам та очікуванням споживачів.
Про продукт
Жіноча білизна ТМ «Mememe» має низку конкурентних переваг:
- Еластична у всіх напрямках і не обмежує руху
- Не залишає слідів на тілі
- Не видно під одягом
- Відчувається як безшовна білизна і чудово сидить на тілі
- Приємна для тіла тканина для носіння 24 години
- Пропускає повітря та відводить вологу та терморегуляцію
- Не вбирає неприємні запахи
- Не втрачає форми і виглядає як нове навіть після 100 прань
З погляду технології:
- Поліпшили параметри стандартних тканин для білизни
- Розробили кілька моделей посадки
- Створили спеціальний крій та рядок
- Прибрали гумки
- Прибрали лейбли
У результаті вийшов інноваційний продукт, який відповідає очікуванням споживачів та дає можливість для самовираження та самоідентифікації. І найголовніше додалися яскраві та соковиті принти на білизну, які привертають увагу споживача та дозволяють вибрати собі настрій на кожен день.
Виробнича модель
Модель fast fashion має на увазі динамічну зміну колекцій, у компанії розробили нову бізнес та виробничу модель.
Виробнича технологія дозволяє друкувати та виробляти понад 1000 унікальних розмірів/моделей/принтів на день!
Компанія відшиває розроблені моделі білизни та у білому вигляді, яка знаходиться на складі.
У момент отримання замовлення проводиться друк на них, і немає різниці, це замовлення 1 од через онлайн магазин або 5000 різних розмірів/моделей/принтів від дистриб'ютора.
Наявність цікавого продукту з принтами дозволяє бренду залучити молоду цільову аудиторію, освіжити асортименти, залучити нових покупців.
Для цього було розроблено процес створення ідей та принтів за допомогою нейромереж. У 2023 році всі ідеї колекцій та принти були розроблені за допомогою нейромереж, що дозволяє запустити будь-яку колекцію протягом 10 днів від завдання до готового контенту для маркетингу.
Збут продукції
З моменту початку продажів у 2019 році компанія взяла участь у виставках у Парижі, у Нью-Йорку, Лас-Вегасі та Лос-Анджелесі.
Продукція під брендом «Mememe» реалізується через канали продажів дистриб'юції, онлайн-продаж та власне роздріб.
Структура продажів коливається в залежності від сезону та розподіляється таким чином:
- Онлайн - 35%
- Роздріб – 7%
- Дистрибуція – 23%
- Експорт – 35%
Також компанія виготовляє White Label для інших брендів. Не змінюючи параметри продукту, адаптуючи лише розмірну лінійку під конкретну країну, разом із замовником розробляється колекція принтів максимально цікавих для цільової аудиторії бренду.
Структура бізнесу
На сьогоднішній день бізнес складається з наступних активів:
- Власне швейне виробництво та виробництво нанесення печатки (130 кв.м. в оренді, м. Дніпро). Можливе швидке перенесення бізнесу в будь-яку точку України/Європи.
- Онлайн магазин
- В2С Онлайн
- Платформа В2В
- Instagram + FВ (таргетологи та СММ)
- Роздрібна точка (можливість розвивати франшизу)
- Партнери та дистриб'ютори (Україна)
- Дистриб'ютори (Європа)
- Облікова система Odoo
Стабільні постачальники матеріалів, товарів та послуг.
Розроблено технологію виробництва тканини з двома турецькими постачальниками.
Сервіс по крою та пошиття білизни.
Постачальники упакування, етикеток.
Штат співробітників
- Менеджер з продажу (Україна)
- Маркетинг менеджер
- Експорт менеджер
- Фінансовий директор
- Власна торгова точка (2 продавці)
- Директор виробництва
- Виробничі робітники (7 осіб)
Виробничі потужності
- Власне пошиття – 10 000 од на місяць (тимчасово призупинено)
- Пошиття у підрядників – до 50 000 од на місяць
- Нанесення друку - 8 годин зміна - 10000 од на місяць 2 зміни через 2 дні по 12 годин - 24 000 шт на місяць
Цінова політика
Середня ціна продажу 1 продукту:
- Онлайн - 190 грн
- Роздріб – 250 грн
- Дистриб'юція -110 грн
- Експорт – 120 грн
Фінансово-економічні показники
Валовий дохід, грн
2019 |
2020 |
2021 |
2022 |
2023 |
1 803 087 |
5 179 814 |
15 078 734 |
8 017 544 |
12 015 438 |
Рентабельність бізнесу: 15-20%
Додаткова фінансова інформація надається після підписання NDA та підтвердження серйозності намірів
Потенціал розвитку
В Україні знання бренду та лояльність на дуже високому рівні.
Коефіцієнт повторної купівлі лише на рівні 85%.
Яскравий бренд, що запам'ятовується з wow якістю при отриманні та використанні товару покупцями.
Напрями зростання:
- Побудова власної та франчайзингової роздрібної мережі в Україні (повністю підготовлений проект розвитку роздрібної торгівлі за моделлю франшизи з фінмоделями та планом розвитку)
- Побудова дистрибуції в Україні
- Розвиток онлайн-продажів
- Продовження побудови роздрібної мережі в Європі
- Розвиток експорту до країн Європи та США
- White Label (виробництво продукту зі зміною лише дизайну, бренду та упаковки під будь-якого клієнта)
Пропозиція інвестору
Ціна продажу бізнесу: $150 000 (мультиплікатор 3-х чистого прибутку за 2023 рік / без урахування потенціалу зростання майбутніх грошових доходів)
Індивідуально обговорюється участь власника як міноритарія / до 20% у частці бізнесу з передачею функції управління бізнесом інвестору.
Причина продажу: зміна власником фокусу на розвиток інших проектів / перебування за кордоном.