Унікальний сімейний формат, що поєднує:
- Два маркети зі збалансованим асортиментом, де присутні унікальні товарні позиції, яких не знайдеш у супермаркетах, що стають магнітом для клієнтів
- Кав’ярню – вже професійно вписану в простір магазину, куди мешканці спускаються просто з квартири, щоб випити якісну каву зі свіжою випічкою та поспілкуватися з сусідами.
- Пекарню – яка є не просто частиною магазину – а окремим бізнесом, який можна масштабувати.
- Виробництво готової їжі – смачні страви як рішення для зайнятих людей.
- Доставка + Кейтерінг – розвиток сервісу для офісів, корпоративних заходів та домашніх замовлень.
- Маркети укомплектовані командою професіоналів, які діють злагоджено і продуктивно, чітко виконуючи свої обов'язки завдяки оптимізованим алгоритмам роботи та сучасним технологічним інструментам, що забезпечує безперебійний процесс.
Маркет №1 з кафе
Площа: 293 м2 (площа торгового залу з кафе 260 м2)
Маркет №2
Площа: 122 м2
- Розташовано в елітному житловому комплексі.
- Користується шаленою популярністю серед мешканців.
- Не має конкурентів в середовищі комплексу.
- Клієнти приходять отримати емоції та задоволення від атмосфери та якісного асортименту послуг та їжі.
Чому це працює?
Унікальний сімейний формат, що поєднує:
- Комфортна зручна покупка – усе необхідне в одному місці.
- Щоденний контакт із клієнтом – ранкова кава та випічка формують звичку приходити.
- Атмосфера, сервіс та якість - роблять цей простір улюбленим місцем району.
- Франчайзингова унікальність – зрозумілий, вигідний та масштабований формат.
Цінність проєкту:
- Стабільний потік клієнтів – покупець не просто робить покупки, а отримує досвід та емоцію.
- Збільшення середнього чека – люди приходять за кавою, а купують ще й продукти, випічку, готову їжу.
- Можливість масштабування – завдяки відпрацьованим технологічним процесам, ці маркети можуть стати основою мережі в 50-70 магазинів Києва та області, а також виведення пекарні в окремий бізнес, що дасть змогу постачати випічку в інші точки мережі.
- Конкурентна перевага для франшизи – чітке позиціонування, що виділяє серед звичайних продуктових магазинів.
Це не просто маркет – це спосіб життя для клієнтів та потужна бізнес-модель для власників!
Цільова аудиторія:
- Це люди які цінують час та якість, високий рівень обслуговування та домашню атмосферу, де їх вже знають по імені коли вони спускаються випити кави у професійно вписану в формат магазину кавярню прямо зі своїх квартир.
- Цінують можливість пообідати, придбати свіжу випічку та готові страви, що заощаджує їх час на приготування. Кожен клієнт знаходить у нас саме те, що йому потрібно.
- Це більше ніж просто маркети біля дому, це місце в якому навіть в найскладніші часи ковіду і блекаутів завжди був доступний інтернет, гаряча їжа та тепло.
- Поєднання маркету-кав'ярні-пекарні завжди було магнітом для нашого комюніті.
Унікальність формату – ми не як усі!
Це не просто маркет біля дому, це місце яке створює звичку та лояльність.
Персонал: 20 працівників з графіком роботи щоденно з 09-23
Персонал саме з цих 2-х маркетів стане основою розвитку мережі, на базі яких будуть формуватись і проходити навчання торгові команди, які зможуть працювати на інших локаціях !
Фінансові показники: надаються за запитом після KYC
Пропозиція для інвестора:
- Ціна продажу: $415 000 (знижена)
Сума інвестицій складається з чистих активів бізнесу на момент продажу:
- Торгове обладнання: стелажі, острова, стійки, ДТМ, холодильні ларі, холодильні вітрини, морозильні камери, піца піч, професійне кухонне обладнання, посуд, барне обладнання, касові вузли, монітори, ТВ, відео, камери, енергозберігаюче освітлення і професійні лампи, вентиляційне обладнання, кондиціонери, генератори, торгові вивіски, картини, столи і стільці, літня тераса, зонти, живі квіти.
- Активні контракти з прямими постачальниками = 120-130 загалом. Середнє відтермінування платежів 45-60 к/д. Бонусна маркетингова система.
- Товарні залишки по продукції та залишки на розрахункових рахунках дорівнюють кредиторській заборгованості.
Причина продажу: власник вже три роки перебуває за кордоном, необхідна присутність на місці та залученість у бізнес для ефективного подальшого розвитку.