*Ілюстративне зображення, реальні фото надаються за запитом
Бренд активно розвивається з 2012 року в Україні (Закарпатська область) та за кордоном. Мережа салонів спеціалізується на високоефективних косметологічних послугах, зокрема:
- лазерна епіляція;
- естетичні процедури (чистки, пілінги, масажі);
- апаратна косметологія (мікроголковий RF-ліфтинг, SMAS-ліфтинг, фототерапія);
- ін’єкційні процедури;
- професійний підбір засобів домашнього догляду.
Цінність для клієнта
Салони допомагають вирішити проблеми, що впливають на зовнішній вигляд і впевненість у собі:
- акне, пігментація, зморшки, розширені пори, сухість або жирність шкіри;
- небажане волосся (довготривале видалення);
- ознаки старіння;
- тьмяна, втомлена шкіра;
- психоемоційна втома — через релакс-процедури.
Ключові переваги бізнесу
- сучасне обладнання останнього покоління;
- власні методики проведення процедур;
- широкий спектр послуг;
- сильна корпоративна культура та система навчання персоналу;
- уніфіковані стандарти сервісу в усіх локаціях;
- висока лояльність клієнтів, активна база в CRM;
- потужна маркетингова діяльність: таргетинг в Instagram та Facebook, SEO та Google Ads, акції, спецпропозиції, подарункові сертифікати, залучення блогерів та локальних інфлюенсерів для UGC;
- Instagram-акаунт з понад 15 000 підписників, а також окремі сторінки для кожної локації;
- сучасний сайт із зручною навігацією.
Позиціонування на ринку
Салони працюють у преміум-сегменті. Формат мережі з однаковими стандартами у різних містах створює впізнаваний бренд.
Конкуренти: національні мережі (Lazerhouse, Estet, Люменіс), приватні косметологи, медичні центри з додатковими естетичними послугами.
Ключові відмінності:
- власна методика процедур;
- преміальне обладнання останнього покоління;
- стандарти сервісу як у люкс-брендів;
- результат = вартість без прихованих доплат;
- підхід «360° краси»: комбінація процедур + консультування + підтримка;
- співробітники — бренд-амбасадори з високим рівнем залученості.
Команда
2 засновника, керівник мережі (стратегія, контроль розвитку, інвестиції), HR-менеджер, менеджер по контролю складських операцій та нарахування заробітної плати, керуючі у кожному центрі, 2 адміністратора (позмінно), косметологи / спеціалісти — 3-5 осіб (залежно від навантаження).
Основні активи
- салони з ремонтом, спеціалізованими меблями, сучасним обладнанням;
- торгові вітрини з професійною косметикою;
- налагоджені тринадцятилітні відносини з дистриб’юторами (у т.ч. на умовах під реалізацію);
- CRM-система, внутрішні канали комунікації;
- досвідчена команда маркетологів, просування у соцмережах;
- сервісна підтримка обладнання;
- основна сторінка Instagram: 15+ тис підписників; також у кожного салона мережі є власна сторінка.
Вартість обладнання у всіх салонах: $210 000
Чистий дохід салонів 2021-2025 рр.,$
|
Рік/Салон |
№1 |
№2 |
№3 |
№4 |
№5 |
№6 |
Разом (6 салонів) |
|
2021 |
12 874 (01.09 - 31.12) |
46 546 |
не працював |
78 091 |
не працював |
108 939 |
226 645 |
|
2022 |
58 522 |
42 396 |
не працював |
88 809 |
71 296 |
69 735 |
330 760 |
|
2023 |
53 240 |
39 187 |
8 140 |
80 575 |
69 520 |
68 832 |
319 495 |
|
2024 |
45 153 |
28 292 |
12 214 |
51 156 |
45 675 |
56 845 |
239 337 |
|
2025 (01.01 -01.04) |
10 680 |
10 440 | 2 472 | 10 536 | 7 512 | 12 384 | 54 024 |
Предмет продажу: 6 салонів мережі
Причина продажу бізнесу: зміна напрямку діяльності власниці.
Ціна: $450 000