ФГВФО продав права вимоги за кредитом великого заводу АТ "Електромашина" у Харкові за 6,13 млн грн

ФГВФО продав права вимоги за кредитом великого заводу АТ "Електромашина" у Харкові за 6,13 млн грн

Фонд гарантування вкладів провів аукціон з продажу прав вимоги за кредитними договорами Мегабанку. У заставі кредиту – нерухомість великого заводу АО «Електромашина» у Харкові

Ціна продажу прав вимоги за кредитними договорами Мегабанку на аукціоні склала 6,13 млн грн при стартовій ціні 55,71 млн грн.

За оцінками експертів довоєнна оціночна вартість підприємства складала біля $8-9 млн.

Новий власник отримав у якості застави приміщення підприємства, загальною площею 59,7 тис. кв.м. на вулиці Озерянській 106 у м. Харків. Також до них додалися 20 млн акцій підприємства АТ "Електромашина".

Цінність цього активу також вбачається у земельній ділянці, яка розташована у центральній частині Харкова і складає 11,3 га.

Єдиним учасником та переможцем аукціону стало ТОВ "ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ "ТРАСТ ФІНАНС". За даними Youcontrol, фірма заснована 7 років тому у м. Києві. Власником є мешканець Києва, Великий Сергій Станіславович.

16 вересня 2010 року АО «Електромашина» отримала кредит від Мегабанку на суму $4,77 млн. Далі у 2015 році власники АО "Електромашина" пролонгували кредитну лінію, аж до червня 2022 року, коли над банком був встановлений контроль Фонду гарантування вкладів. Наразі залишок боргу Електромашини становить 48,45 млн грн. Кількість днів прострочення оплати боргу склала 275 днів.

Наразі підприємство знаходиться у стані банкрутства. 18 липня 2023 року цей процес розпочав Господарський суд Харкова. Окрім Мегабанку борги перед іншими підприємства сягають мільйони гривень.

АТ "Електромашина" є відкритим акціонерним товариством, створеним у 1996 році на базі заснованого у 1868 році підприємства. Це було одне з провідних машинобудівних підприємств України з багаторічною історією, що спеціалізувалося на виробництві електродвигунів для різних галузей, а саме на виробництві електричних машин постійного струму, краново-металургійних електродвигунів, електродвигунів для залізничного транспорту, для рудничних, тягових, контактних та акумуляторних електровозів, рудничної апаратури; з 2016 – освоєно виробництво електродвигунів змінного струму.

Виробництво має замкнутий цикл від сировини до кінцевого продукту. У структурі, крім основного виробництва, є власний інструментальний цех, служба енергозабезпечення, транспортний цех, ремонтні служби. До війни трудовий колектив підприємства складав біля 450 чоловік. 

Читайте також