Один із найбільших продуктових рітейлерів України Fozzy Group до якої входять: супермаркети «Сільпо», оптові гіпермаркети Fozzy, магазини «Фора», дискаунтери Thrash може вийти на європейський ринок шляхом придбання великого гравця Biedronka.
Вартість угоди поки що не розголошується, але експерти ринку припускають, що ціна 20% акцій Biedronka може становити кілька мільярдів євро, а для фінансування цієї угоди буде залучено сторонні фінансові ресурси.
Відкриваючи нові магазини свою конкурентоспроможність на польському ринку Fozzy Group може завоювати за рахунок унікальних, інноваційних, дизайнерських рішень магазинів, які вона може привнести на польський ринок.
Згідно з рейтингом Europe's Finest Store 2022 профільного журналу European Supermarket Magazine (ESM) про роздрібну торгівлю, український супермаркет «Сільпо» єдиний із України потрапив до переліку найбільш інноваційних. До списку номінантів Europe's Finest Store 2022 потрапили "Сільпо" у стилі Дизельпанк (Харків), "Сільпо" за мотивами театру Кабукі (Умань), "Сільпо" присвячений Бразилії (Київ).
У 2022 році продаж роздрібної мережі Biedronka становив 17,58 млрд євро, що на 20,9% більше у порівнянні з 2021 роком.
Педро Соареш Дос Сантос, президент Jerónimo Martins SGPS, SA, коментуючи результати роботи Biedronka, заявив, що компанія зміцнила свої позиції цінового лідера. Він також наголосив на негайній і щедрій допомозі, наданій командою мережі Biedronka великою кількістю українських біженців, які опинилися в Польщі після початку війни.
У 2022 році дискаунтер Biedronka відкрив 157 нових магазинів (чистий приріст - 145), а також модернізував і відремонтував загалом 367 магазинів. Таким чином, на початок 2023 року мережа Biedronka має 3395 торгових точок.
Fozzy Group у свою чергу має близько 690 точок по всій Україні.
Нагадаємо, що рівно два роки тому, і квітня АТБ анонсувала покупку німецької мережі супермаркетів-дискаунтерів Lidl.
Даний інформаційний привід є першоквітневим жартом, бажаємо гарного настрою всім нашим читачам.
Вартість угоди поки що не розголошується, але експерти ринку припускають, що ціна 20% акцій Biedronka може становити кілька мільярдів євро, а для фінансування цієї угоди буде залучено сторонні фінансові ресурси.
Відкриваючи нові магазини свою конкурентоспроможність на польському ринку Fozzy Group може завоювати за рахунок унікальних, інноваційних, дизайнерських рішень магазинів, які вона може привнести на польський ринок.
Згідно з рейтингом Europe's Finest Store 2022 профільного журналу European Supermarket Magazine (ESM) про роздрібну торгівлю, український супермаркет «Сільпо» єдиний із України потрапив до переліку найбільш інноваційних. До списку номінантів Europe's Finest Store 2022 потрапили "Сільпо" у стилі Дизельпанк (Харків), "Сільпо" за мотивами театру Кабукі (Умань), "Сільпо" присвячений Бразилії (Київ).
У 2022 році продаж роздрібної мережі Biedronka становив 17,58 млрд євро, що на 20,9% більше у порівнянні з 2021 роком.
Педро Соареш Дос Сантос, президент Jerónimo Martins SGPS, SA, коментуючи результати роботи Biedronka, заявив, що компанія зміцнила свої позиції цінового лідера. Він також наголосив на негайній і щедрій допомозі, наданій командою мережі Biedronka великою кількістю українських біженців, які опинилися в Польщі після початку війни.
У 2022 році дискаунтер Biedronka відкрив 157 нових магазинів (чистий приріст - 145), а також модернізував і відремонтував загалом 367 магазинів. Таким чином, на початок 2023 року мережа Biedronka має 3395 торгових точок.
Fozzy Group у свою чергу має близько 690 точок по всій Україні.
Нагадаємо, що рівно два роки тому, і квітня АТБ анонсувала покупку німецької мережі супермаркетів-дискаунтерів Lidl.
Даний інформаційний привід є першоквітневим жартом, бажаємо гарного настрою всім нашим читачам.