Інвестиція Jooble відноситься до ранньої стадії preseed, сума угоди не розголошується. Окрім фінансування проекту Adsee, Jooble допомагатиме команді проекту з розвитком з продукту.
Adsee представляє собою інструмент, який дозволяє рекрутеру охопити кандидатів у Facebook та Instagram і витратити на це в 6 разів менші бюджети, порівняно з наймом діджитал-маркетолога або співпрацею з маркетинговими агентствами.
З допомогою сервісу Adsee рекрутер має можливість оцінити, які соціальні мережі найкраще підходять для рекламної кампанії. Алгоритм роботи Adsee запропонує ідеальний профіль кандидата, уникаючи складних налаштувань рекламних кампаній.
Генератор заголовків на основі ШІ Adsee перетворює опис вакансій на клікабельний заголовок. Після успішного запуску кампанії рекрутер може відстежувати ефективність реклами і переглядати резюме кандидатів.
«Ми прагнемо зробити маркетинг легким та доступним для рекрутинг-команд будь-якого розміру, щоб допомогти залучати найкращі таланти. Adsee спочатку буде працювати в бета-версії та збиратиме відгуки користувачів, щоб покращити продукт і швидко запровадити нові зручні функції», – відмічає засновник Adsee Владислав Сізов.
Adsee – вже друга публічна інвестиція компанії Jooble, раніше компанія інвестувала $1 млн в edtech-проект JayJay.