Стартап RedTrack повідомив, що залучені кошти збирається використовувати для зміцнення команди розробників продукту, прискорення розвитку штучного інтелекту та розширення на ринок США.
RedTrack є платформою, яка працює на основі штучного інтелекту і допомагає медіабаєрам у сфері електронної комерції приймати обґрунтовані рішення та масштабувати кампанії зі зростання доходів. Рішення легко інтегрується з такими платформами, як Facebook, TikTok, Google та Shopify, забезпечуючи всебічний огляд ефективності кампаній.
Владислав Жовтенко заснував RedTrack у 2017 році у Вільнюсі. Зараз компанія обслуговує понад 800 бізнесів у всьому світі, включаючи магазини електронної комерції та маркетингові агенції більш ніж у 100 країнах. Платформа управляє 60 тис. рекламними акаунтами та допомагає генерувати понад $2 млрд доходів.
Владислав Жовтенко, генеральний директор RedTrack, розповідає: «Спочатку ми відрізнялися тим, що об'єднували аналітику та автоматизацію, а потім пропонували цей пакет клієнтам за прозорою та передбачуваною ціною. Тепер, коли ми це зробили, ми зосередилися на вдосконаленні платформи та створення мультитач-моделі атрибуції. Коли ви продаєте складний продукт, однієї точки дотику недостатньо. RedTrack дозволяє бізнесам бачити всю вирву продажів і розуміти кожну взаємодію. Цей раунд фінансування підвищить наші зусилля щодо надання цього комплексного огляду для цифрових маркетологів у компаніях різних галузей».
Основну частину інвестицій було отримано від Lead Ventures. Крім нього, в раунді взяли участь інші відомі венчурні фонди, такі як InstaVC, Iron Wolf Capital, а також англійський інвестор Балаш Гандер.