Компанія Forward Group розробляє рішення на основі штучного інтелекту для автоматизації логістичних процесів перевізників, вантажовідправників і 3PL-операторів. Про угоду Forward Group повідомила 18 грудня. Продуктами компанії вже користуються клієнти у США та країнах Європи.
Forward Group розвиває два ключові продукти. Перший із них — Cargofy, AI-диспетчер для автоперевізників, який автоматизує пошук і бронювання вантажів, оптимізацію маршрутів та комунікацію з водіями. Рішення інтегрується з біржами вантажних перевезень і телематичними системами, зокрема Samsara та Project44. За даними компанії, впровадження Cargofy дає змогу одному диспетчеру керувати автопарком, який у десять разів більший за звичайний, а флот із 315 вантажівок може скоротити витрати приблизно на $83 тис. на місяць за рахунок зменшення простоїв.
Другий продукт — Cargohub, платформа для автоматизації тендерів на перевезення для вантажовідправників і 3PL-операторів. Вона охоплює весь цикл закупівель — від формування запитів на котирування до збору та ранжування ставок перевізників. У середньому клієнти платформи проводять понад 250 тендерів на місяць, а тривалість закупівельного процесу скорочується з кількох днів до кількох годин. Обидва рішення інтегруються з ERP- та TMS-системами й можуть працювати через електронну пошту, голосові AI-інтерфейси, месенджери та API.
За останні шість місяців Forward Group подвоїла виторг продукту Cargohub і досягла рівня $9,1 млн річного регулярного доходу. Валова маржинальність компанії становить 71%, а кількість платних клієнтів Cargofy перевищує 2000. Стартап також розпочав співпрацю з великими корпоративними автопарками у США чисельністю від 100 вантажівок. Один із таких клієнтів зміг скоротити свої річні логістичні витрати більш ніж на $5 млн. Співвідношення LTV до CAC у компанії становить близько 9,5, а виторг на одного співробітника сягає $171 тис.
Forward Group заснував серійний SaaS-підприємець Стах Возняк. Технічним директором компанії є Олександр Ковальчук, який раніше працював у Державному космічному агентстві України та має понад десять років досвіду у сфері штучного інтелекту й логістичних систем. Комерційний напрям очолює Dimitrios Alexiou з п’ятнадцятирічним досвідом у міжнародній логістиці, зокрема в компанії Maersk.
Глобальний ринок програмного забезпечення для логістики оцінюється у $14,4 млрд і, за прогнозами, зростатиме приблизно на 18% на рік. Forward Group працює одночасно з перевізниками та вантажовідправниками й у 2026 році планує масштабування бізнесу, а також розглядає стратегічні сценарії злиттів і поглинань.
Toloka.vc — український венчурний синдикат, створений у 2023 році Тарасом Кириченком, Ігорем Шойфотом та Олександром Колбом. Платформа об’єднує понад 1800 інвесторів і вже здійснила 22 інвестиції загальним обсягом понад $22,5 млн.