Український маркетинговий стартап Adsme з оцінкою до $1 млн продано британо-українському JobCannon

Український маркетинговий стартап Adsme з оцінкою до $1 млн продано британо-українському JobCannon

HR-стартап JobCannon повністю поглинає Adsme та інтегрує її технологію у свою рекрутингову ШІ-платформу

Про угоду стало відомо зі слів СЕО та співзасновника JobCannon Пітера Коломієца. Сума угоди не відома.

Маркетинговий стартап Adsme, запущений у 2022 році українцями Віктором Левченком і Данилом Орловим, розробляє технологію, яка за допомогою ШІ-алгоритмів аналізує та прогнозує ефективність візуальної та текстової реклами на Facebook та Instagram.

Рекрутинговий стартап JobCannon з головним офісом у Лондоні був створений також 2022 року і також українцями: Андрієм Чередниченком, Алексом Молодиком та серійним техно підприємцем Пітером Коломієцем. JobCannon пропонує заточену під технологічний бізнес HR-платформу, яка за допомогою ШІ допомагає роботодавцям знайти співробітників, які найбільше підходять на ту чи іншу посаду. У команді 51 спеціаліст. Клієнтами компанії є Sigma Software, Dominos та ін.

У 2023 Adsme залучив інвестиції від інвесткомпанії Fidelity Family Office та низки ангелів. Тоді оцінка стартапу становила до $1 млн.

Повідомляється, що Віктор Левченко приєднається до команди JobCannon як CTO. Технологія Adsme буде інтегрована в рекрутингову платформу JobCannon та покращить алгоритм «метчингу» кандидатів та рекрутерів.

Читайте також