Український monobank вийде на ринок Польщі під брендом stereo

Український monobank вийде на ринок Польщі під брендом stereo

Експансія українського monobank у Польщі відбуватиметься під назвою stereo. Вже є домовленості щодо відкриття stereo банку з банком-партнером у Польщі.

 "Ми починаємо польську історію. І вважаємо, що це буде гарний приклад української експансії на Захід, тому що банківська справа називається користувачами в числі тих сильних переваг, які українці відчувають в Україні, і яких їм не вистачає, коли вони перебувають у Європі", – сказав Олег Гороховський.

Раніше Сергій Тігіпко, власник Універсал банку, на базі якого працює fintech проєкт monobank, вже розповідав про план проекту виходити на ринок Польщі, проте не розголошував жодних деталей.

Як пояснює Олег Гороховський, зараз в Польщі знаходиться близько 3 мільйонів українців, яким monobank хоче зробити зручний коридор для переказів Польща – Україна, Україна – Польща.


"Але також хочемо дати дуже звичний для клієнтів сервіс, до котрого вони звикли. У нас плани зробити теж і нагороди, і ігри, і акції", – додав він та наголосив, що банк орієнтуватиметься на всіх користувачів, а не лише на українців.

Для того, щоб відкрити рахунки треба, необхідно буде перебувати у Польщі і мати PESEL – аналог українського ІПН. Такі правила відкриття рахунків має банк-партнер у країні.

"Ми називаємося доволі оригінально у Польщі: stereo. Тобто тут ми mono, а там – stereo. І це дуже зручно", – розповів Гороховський.

Читайте також