АІ-стартап Writer залучив $100 млн на створення корпоративного контенту

АІ-стартап Writer залучив $100 млн на створення корпоративного контенту

У рамках угоди стартап оцінюється у $500 млн

Writer Inc., очолюваний генеральним директором Мей Хабібом, є найновішим стартапом у галузі штучного інтелекту, який використовує великі мовні моделі у корпоративному середовищі. LLM навчаються на великих обсягах онлайн-тексту, тому вони можуть створювати текст, який звучить так, ніби він був написаний людиною. Стартап дозволяє компаніям використовувати ШІ для таких функцій, як створення описів продуктів, списків вакансій та публікацій у соціальних мережах, а також аналіз даних та автоматизація завдань.

До його клієнтів входять такі відомі компанії, як L'Oréal SA, Spotify Technology SA та Uber Technologies Inc. L'Oréal, наприклад, використовує програмне забезпечення Writer для створення цифрових рекламних кампаній.

"Більшість кожної технологічної еволюції та революції на роботі змушувала нас працювати більше і довше, від електронної пошти до соціальних мереж і постійно працюючих комунікаційних платформ, таких як Slack", - сказав Хабіб. «Я думаю, що генеративна ШІ насправді здатна значно скоротити когнітивну ручну працю, що відкриває набагато більше творчого дня».

Iconiq Growth очолила раунд фінансування за участю таких інвесторів, як WndrCo, Balderton Capital та Insight Partners. Accenture Plc та Vanguard Group Inc.

Writer планує використовувати грошові вливання частково для інвестицій у свої моделі штучного інтелекту, щоб зробити їх функціональнішими. Завдяки останньому фінансуванню компанія залучила загалом $126 млн.

Читайте також