У березні 2023 Alibaba провела реорганізацію операцій, виділивши в самостійні компанії шість підрозділів, які тепер мають можливість залучати фінансування і розміщувати власні акції на відкритому ринку.
Taobao Tmall Commerce Group, куди увійшла частина операцій Alibaba у сфері електронної комерції, планує "історичні за обсягом інвестиції, які дозволять розширити базу клієнтів", заявила головний виконавчий директор компанії Труді Дай.
"Ми стимулюватимемо створення контенту у всіх областях за рахунок набагато більш високих інвестицій у контент, ніж будь-коли раніше", - йдеться в повідомленні Taobao Tmall Commerce Group.
Крім того, компанія планує використати інструменти штучного інтелекту для допомоги продавцям.
Деніел Чжан, голова Alibaba у березні повідомляв, що компанія планує поступово скорочувати частки у виділених компаніях. Вже тоді велися переговори щодо проведення IPO у Гонконгу логістичного підрозділу – Cainiao Network Technology Co., а також мережі продовольчих магазинів Freshippo.
Також раніше з'явилася інформація, що підрозділ Alibaba, який об'єднує закордонні операції компанії у сфері електронної комерції, зокрема бренди AliExpress та Lazada, розглядає можливість проведення IPO у США.