Майкл Еванс, голова Alibaba, заявив, що компанія «впевнена у міцних економічних засадах Туреччини» і вже інвестувала $1,4 млрд через турецький підрозділ Trendyol у найбільший ринок електронної комерції Туреччини.
Згідно з заявою, Еванс висловив підтримку планам міжнародної експансії Trendyol та наголосив, що Туреччина має потенціал стати однією з провідних країн електронного експорту. Він не надав докладної інформації про інвестиційний календар, заявивши, що план розрахований на майбутній період.
У 2021 році Trendyol досягла оцінки $16,5 млрд, залучаючи кошти від інвесторів, включаючи SoftBank Group, General Atlantic, Qatar Investment Authority та суверенний фонд Абу-Дабі ADQ. Trendyol повідомив, що Alibaba володіє 76,1% акцій оператора електронної комерції.
За даними Міністерства торгівлі, загальний обсяг електронної комерції Туреччини минулого року зріс на 109% і перевищив 800 мільярдів лір, причому майже п'ята частина всіх покупок здійснюється онлайн.