Угода, яка, як очікується, буде закрита в наступному кварталі, знаменує собою розчаровуючий кінець спроби Dollar Tree утвердитися як гігант дисконтних магазинів, з цінником, який є різкою знижкою порівняно з майже $9 млрд, які вона заплатила за Family Dollar. Кількість магазинів Dollar Tree скоротиться приблизно вдвічі після операції.
У червні компанія заявила, що вивчатиме варіанти для проблемного бізнесу, включаючи можливий продаж або відділення. Керівники заявили, що її однойменна мережа та Family Dollar знаходяться на різних стадіях і що їх поділ може підвищити продуктивність кожної з них.
Магазини Dollar Stores пережили епоху швидкого розширення після фінансової кризи 2008 року, коли американські домогосподарства намагалися розтягнути свої бюджети. Магазини історично добре працюють у складні економічні періоди, але останніми роками їм було важко відбиватися від конкуренції з боку таких мереж, як Walmart Inc. та Aldi Inc., які пропонують знижки та знижують ціни.
Мережа Family Dollar зіткнулася з низкою проблем, включаючи нашестя щурів, що призвело до відгуків продукції та тимчасового закриття магазинів, а її продаж відстає від Dollar Tree.
Dollar Tree прагне зміцнити свій бізнес, закривши неефективні магазини та розширивши асортимент продукції, включивши до нього дорожчі товари вартістю до $7.