Данська компанія Lego вже давно є найціннішим брендом країни, але тепер виробник іграшок знаходиться під загрозою повалення з боку Novo Nordisk, чиї засоби для схуднення стали глобальним феноменом поп-культури.
Згідно з рейтингом країн Brand Finance за 2024 рік, опублікованому в середу, Lego утримує перше місце в Данії дев'ятий рік поспіль. Але в той час як вартість бренду Lego за останній рік зросла лише на 3%, приблизно до $8 млрд, а вартість бренду Novo підскочила на 59% до $5,1 млрд.
«Якщо Novo Nordisk добре управлятиме своїм брендом і одночасно успішно задовольнятиме попит на свою продукцію, вона зможе перевершити Lego у рейтингу 2025 року», — заявив Девід Хей, голова Brand Finance.
Минулого року Novo стала найдорожчою компанією Європи за ринковою вартістю, чому сприяли високі продажі її препаратів Ozempic та Wegovy. Компанія виросла настільки великою, що її успіх помітно впливає на Данію на макроекономічному рівні, впливаючи на відсоткові ставки, валюту та рівень зайнятості. У 2023 році економіка скандинавської країни зросла на 1,9%, але без Novo вона перебувала б у стагнації.