Найбільший британський рітейлер спортивного одягу JD Sports Fashion, який продає Nike, Adidas та інший асортимент спортивного одягу в основному покупцям молодше 30 років, спочатку придбала 60% акцій MIG у 2021 році, прагнучи вийти на ринки Центральної та Східної Європи.
Компанія MIG зі штаб-квартирою в Кракові, виручка якої, за даними JD, склала близько $342,90 млн за рік, що закінчився 31 січня, продає модне спортивне взуття, одяг та аксесуари світових брендів.
У лютому JD заявила, що витратить до £3 млрд стерлінгів на відкриття 1750 магазинів протягом п'яти років, оскільки генеральний директор Реджіс Шульц виклав свої плани щодо перетворення роздрібного продавця на «електростанцію» спортивного одягу для відпочинку.
"Розширення присутності JD у регіоні за рахунок відкриття нових магазинів та подальших інвестицій у наші багатоканальні можливості є ключовою частиною стратегічного плану зростання", - йдеться у заяві Шульца у вівторок.