Brookfield купує гонконгського постачальника етикеток для Nike на суму до $900 млн

Brookfield купує гонконгського постачальника етикеток для Nike на суму до $900 млн

Йдеться про компанію Trimco Group, яка належить Affinity Equity Partners

За словами джерел Bloomberg, Brookfield Asset Management Inc. придбала виробника етикеток для одягу Trimco Group у компанії Affinity Equity Partners.

Brookfield та Affinity завершили транзакцію після отримання схвалення регулюючих органів. Угода оцінює Trimco, одним із найбільших клієнтів якої є американський виробник спортивного одягу Nike Inc., у $800-900 млн.

Представник Brookfield відмовився від коментарів.

Компанія Trimco, заснована в 1978 році, виготовляє етикетки для одягу, радіочастотні ідентифікаційні мітки, упаковку та прикраси для магазинів для деяких найбільших роздрібних продавців одягу. Група працює через свої підрозділи Clotex, Labelon та A-Tex, обслуговуючи понад 800 брендів та 8600 виробників по всьому світу.

Brookfield управляє активами на суму понад $750 млрд, інвестуючи у відновлювані джерела енергії, інфраструктуру, приватний капітал, нерухомість та страхування. Компанія працює більш ніж у 30 країнах.

Читайте також