Wells, сімейна компанія, яка була заснована в 1913 році і базується в Ле-Марсі, штат Айова, виробляє Blue Bunny, Halo Top та інші бренди. У компанії працює 4000 чоловік, і вона виробляє понад 200 млн галонів морозива на рік на заводах в Айові, Нью-Йорку та Неваді.
Також сімейна група Ferrero заснована в Італії у 1946 році, а зараз базується у Люксембурзі. Її бренди, включаючи Kinder, Nutella, Tic Tac та Ferrero Rocher, продаються більш ніж у 170 країнах світу. У Ferrero працює понад 38 тис. співробітників.
Умови угоди не розголошуються. Очікується, що вона закриється на початку наступного року.
Wells Enterprises залишиться самостійним бізнесом. Майк Веллс, генеральний директор компанії та головний спеціаліст із взаємодії, а також онук засновника компанії, виступатиме як консультант протягом перехідного періоду. Президент Wells Enterprises Ліам Кіллін стане новим генеральним директором компанії.
Майк Веллс сказав, що це об'єднання дасть його компанії доступ до брендів і масштабів Ferrero. Ferrero має 8000 співробітників і 18 заводів у США.
Ferrero вийшла ринку США в 1969 року з Tic Tac, але останніми роками розширила свою присутність. У 2017 році вона придбала шоколадні цукерки Fannie May; наступного року вона купила кондитерський бізнес Nestle у США та бізнес Kellogg з виробництва печива та фруктових закусок.
Заводи Wells Enterprises продовжать виробництво морозива, але можуть перейти на виробництво ласощів під такими брендами, як Keebler або Ferrero Rocher.
Це придбання пропонує Ferrero платформу для виробництва морозива в США, одному з найпопулярніших ринків морозива. За даними Nielsen, роздрібний продаж морозива в США за останній рік зріс на 5% до $7,2 млрд.
Ferrero вийшла на ринок морозива в Європі у 2017 році з брендом Kinder. У 2021 році вона повністю придбала іспанську фабрику морозива Comaker та представила свої перші батончики морозива Ferrero Rocher.